חדשות רעננה

חלומות לפעמים מתגשמים

רינה לוי המתגוררת ב"עמל בשרון" מרשת "עמל ומעבר", חלמה ב18 השנים האחרונות להגיע שוב לחוף הים, המקום בו פגשה לראשונה את בעלה, דן. ביום שני השבוע דאגו אנשי "עזר מציון" וצוות בית האבות להגשים את חלומה

רינה לוי עם כיסא שצף במים שסיפקו לה עמותת "עזר מציון"
רינה לוי עם כיסא שצף במים שסיפקו לה עמותת "עזר מציון"

אחרי 18 שנים שרינה לוי, ניצולת שואה בת 89, לא הייתה במקום האהוב עליה, והאמת על כולנו, חוף הים, היא זכתה ביום שני השבוע להגשים את חלומה להגיע לחוף הים ולהשתכשך במים הנעימים.

הגשמת החלום הייתה מבצע משותף של אנשי בית האבות, "עמל בשרון" מרשת "עמל ומעבר" ואנשי עמותת "עזר לציון", שמממשת שאיפות ומשאלות של אנשים מבוגרים במסגרת פרויקט מיוחד שנקרא "משאלת לב". 

אנשי "עזר מציון", פנו ללוי ושאלו אותה אם יש לה משאלה שהיא רוצה שיגשימו עבורה. לוי לא היססה, ואמרה להם שהיא רוצה להגיע לחוף הים, המקום בו פגשה לראשונה את בעלה, דן. לוי מתגוררת ב"עמל בשרון", בשנתיים האחרונות ונעזרת בכיסא גלגלים כ-4 שנים. היא ניצולת שואה, ילידת פולין, ועלתה לארץ בחופזה לפני שהמלחמה החלה.

את המבצע הובילו עו"ס עדי נוי ופלי שוורץ מעמל ומעבר יחד עם אנשי עזר מציון הם הביאו רכב מיוחד שמאפשר להעלות  כיסא גלגלים באופן אוטומטי ובחוף הנכים בהרצליה יש גישה לכיסא הגלגלים והמצילים עזרו להעביר את רינה לכיסא מיוחד שניתן לצוף בו במים. 

בעלה דן: "רינה התגוררה בילדותה בתל אביב עם הוריה ושם בים הכרנו בפעם הראשונה, היינו נפגשים בחוף ולאחר מכן התחתנו. מאז ומתמיד רינה אהבה את הים. בשנתיים האחרונות היא מרותקת לכיסא גלגלים והמשאלה שהיא בחרה להביע היא לחזור לבקר בים התיכון. הגעתי ביחד איתה ועם הצוות לחוף הים בהרצליה, שבו הייתה גישה לנכים.

הם סיפקו כיסא שצף במים ואיתו אפשר להיכנס לים. רינה הגיעה בהתרגשות מאוד גדולה ונהנתה מאוד מההזדמנות שניתנה לה. מאוד יפה מצידם שהגשימו לה את החלום ורינה אמרה שהיא נזכרת בנעוריה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן