חדשות רעננה

יצאו גדולות: המצווה המרגשת של ז'קלין ומימי

ז'קלין לקס, בעלת החנות ביג ג'ק ברעננה, שמעה על מצוקתו של חסר הבית שאולי ומייד נרתמה לעזור עם בגדים  שיעבור את החורף בשלום: "אני מאמינה שאם כל אחד יתרום כפי יכולתו תהיה לנו חברה טובה יותר" מימי גורן מנעלי שירה הצטרפה לתרומה

יש אנשים שקוראים כתבות על מצוקה ומסתפקים בלייק או בתגובה מחממת לב, ויש מי שקמים ועושים מעשה כמו ז'קלין לקס, בעלת החנות ביג ג'ק ברעננה.

ז'קלין, שיש לה לא רק בגדים למידות גדולות אלא גם לב גדול במיוחד, שמעה על מצוקתו של משה שאול (שאולי), חסר הבית שאנחנו מלווים כבר כמה שנים, ולא היססה לפני שפתחה בפניו את החנות והתאימה לו בגדים נוחים לחורף.

ז'קלין ניצלה את ההזדמנות לקרוא לציבור לתרום לה בגדים ישנים לטובת נזקקים שהולכים לטובת המיזם "פסטיבל בסוודר" – אירוע התנדבות מוזיקלי שמטרתו גיוס בגדים חמים לחסרי הבית והגברת המודעות לסבלם ובדידותם בחודשי החורף הקרים. "כרטיס הכניסה" לפסטיבל, שנערך ביום רביעי במועדון באבי בהוד השרון, הוא תרומה של סוודר, או כל ביגוד חם שלא בשימוש ונמצא אצלנו בארון.

"אני רוצה להודות בשם בעלי הדירות לחברת קידר, שזכתה במכרז מבין 13 חברות בנייה מובילות שהשתתפו בו. הבחירה הקידר התגלתה כבחירה נכונה ביותר, אנו עדים לחברה של מקצוענים, עם הון אנושי יוצא דופן, מחויבות לעשות פרויקט באיכות הגבוהה ביותר, תוך התחשבות בצרכי בעלי הדירות. בחירה מבורכת של בעלי הדירות, שהוכיחה את עצמה".

זה נשמע אולי טריוויאלי אבל סוודר להומלס בחורף עשוי להציל את חייו. בכל חורף מתים עשרות חסרי בית מקור, כך שסוודר חם יכול בהחלט לעשות הבדל. מי שחושב שאלה רק קלישאות שיצפה בסרטון שבו ז'קלין מוסרת לידיו של שאולי את הבגדים ויראה כמה קל לעלות חיוך על שפתיו יבשות.

"אני ישן ברכב וזה מאוד קשה לי בחורף כשקר מאוד", אמר שאולי לז'קלין. "טוב שיש אוזן קשבת שיכולה לעזור לצועני כמוני. כל מי שיכול לעזור זו ברכה משמיים".

גם מימי גורן, מנעלי שירה ברעננה, נרתמה למשימה וציידה את שאולי בנעליים חדשות על פי מידתו. "זה חשוב מאוד לגלות ערבות הדדית ולעזור כל אחד על פי יכולתו".

"אני מאמינה שאם כל אחד יתרום כפי יכולתו תהיה לנו חברה טובה יותר", אומרת ז'קלין ובעינינו אין סיום טוב יותר לכתבה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן