חדשות רעננה

כיצד מפגש אחד עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן יכול לשנות את כל מה שחשבתם על הגוף שלכם?

אתם מסתכלים על עצמכם במראה בכל בוקר אחרי שאתם מתלבשים, מתארגנים ומוכנים לצאת מהבית – ובינינו, אתם די מבסוטים ממה שאתם רואים!

אז קודם כל אנחנו כמובן מפרגנים ושמחים כל זה, אבל היום חשוב לנו לגרום לכם להסתכל מעבר למה שאתם רואים במראה. הרבה פעמים אנשים מתעלמים מהמצב הבריאותי שלהם ואינם מודעים להשלכות של ההתנהלות שלהם בחיי היום יום, ולכן הם עלולים לפתח עם הזמן מגוון בעיות רפואיות שניתן היה למנוע מראש. במפגש אחד עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן תוכלו לגלות שמצבים של בריחת שתן ממש לא רחוקים מלהופיע גם אצלכם, אז היום אנחנו רוצים לתת לכם הקדמה לכל זה – לפני שזה קורה בפועל.

רקע על בריחת שתן

בריחת שתן היא אחת הבעיות הכי נפוצות בארץ ובעולם, כאשר היא מגיעה לכ-30% מכלל הנשים ולבין 10-20% מאוכלוסיית הגברים מעל גיל 65. מדובר כאן על נתון אדיר שאי אפשר להתעלם ממנו, שעלול לגרום גם לכם להיכנס לסטטיסטיקה יותר מהר ממה שהם חושבים.
בריחת שתן אינה מגיעה עם הקדמות, אלא היא עלולה להופיע ביום אחד בהיר ומשום מקום. אז מה עושים איתה? ובכן, ניתן למנוע אותה אם רק תהיו מודעים אליה, ותפעלו לפי ההוראות בזמן הנכון.


פיזיותרפיסטית רצפת אגן – מי היא ומה תפקידה?

פיזיותרפיסטית רצפת אגן היא בדיוק מי שאתם צריכים לפגוש אחרי שאתם פוקחים את העיניים ומבינים שבריחת שתן נמצאת ממש מעבר לפינה. פיזיותרפיסטית רצפת אגן היא זו שתוכל לאבחן את מצבכם לפי קריטריונים שונים כמו גיל, מצב רפואי, היסטוריה רפואית, תדירות אימוני הכושר שאתם מבצעים, מין ועוד, ובהתאם תוכל להמליץ לכם כיצד למנוע בריחת שתן או להתמודד עם זו הקיימת.
במסגרת המפגש עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן תוכלו להיפגש עם כמה דברים שבוודאי לא הכרתם לפני כן:
1. תרגילי קיגל – תרגילים שנועדו לחזק את שרירי רצפת האגן, אותם ניתן לבצע מכל מקום, בכל רגע נתון ובלי להסתייע באביזרים מיוחדים. התרגילים יכולים לחזק את שרירי רצפת האגן בביצוע תדיר וקבוע שלהם.
2. טיפולים על כיסא אלקטרומגנטי – היום ניתן לבצע טיפולים באמצעות ה-eChair – הוא כיסא אלקטרומגנטי שמבצע כיווצים בשרירי רצפת האגן וגורם לחיזוקם בצורה יעילה, מהירה ומשמעותית ביותר. בכל טיפול מתקבלים כ-11,000 כיווצים, וההשפעות הן מיידיות וארוכות טווח.


איך ניתן להיפגש עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן?

חברת MyDoctor מפעילה מערך שלם בתחום פיזיותרפיה רצפת אגן, במסגרתו תוכלו לקבוע מפגשים עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן , לתאם סדרת טיפולים על ה-eChair, וכן לקבל טיפים שיעזרו לכם לקיים אורח חיים הרבה יותר בריא למניעת בריחת שתן ולהתמודדות איתה. צרו קשר עם החברה עוד היום והתחילו לצעוד בדרך אל הימנעות והתמודדות עם בריחת שתן בצורה היעילה ביותר.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן