חדשות רעננה

לפיד ברעננה: "המשימה שלנו גדולה מאשר רק בחירות"

מאות תושבי רעננה הגיעו למפגש עם ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד "המשימה שלנו גדולה מרק בחירות. אנחנו צריכים להקים את ברית ה-75. ברית של אנשים שמאמינים שישראל צריכה להיות יהודית ודמוקרטית. המצביעים של הליכוד גם שם.״

חוזה ישראלי חדש, יאיר לפיד ברעננה צילום: אלעד גוטמן

יותר מ600 תושבי רעננה והשרון הגיעו למפגש עם יו"ר האופוזיציה ויש עתיד יאיר לפיד שנערך תחת הקריאה "מובילים חוזה ישראלי חדש"
יאיר לפיד: אני עומד מאחורי הפתק שהשארתי לנתניהו כשעזבתי את לשכת רה״מ- תהיינה בחירות בשנת 2024. אבל המשימה שלנו גדולה מרק בחירות. אנחנו צריכים להקים את ברית ה-75. ברית של אנשים שמאמינים שישראל צריכה להיות יהודית ודמוקרטית. המצביעים של הליכוד גם שם.״
הכנס נפתח על ידי ראשי מטה 'יש עתיד רעננה' אורי זנקו וזהבה לנדמן, שהודיעו באופן רשמי על התמודדותם בבחירות המוניציפליות הקרובות.

אורי זנקו וזהבה לנדמן צילום: אלעד גוטמן


אורי זנקו: "אנחנו מודים לכל מי שהגיע, יש כאן נשים ואנשים נפלאים שאכפת להם, שרוצים לשנות ולהשפיע ואנחנו רואים אתכם איתנו בשטח, בהפגנות, במחאות כאן ברעננה, בקפלן בתל אביב, מול הכנסת בירושלים, ברשתות החברתיות ובכל מקום, ואנחנו צריכים אתכם איתנו. עכשיו יותר מתמיד חייבים את יש עתיד בהנהגת העיר, עם הנהגה חזקה שתעמוד כחומה בצורה מול כל ניסיון לשבש את אורח החיים שלנו, ולפגוע בצביון החופשי והליברלי של רעננה".

זהבה לנדמן פנתה לפעילים:"אנחנו צריכים את התמיכה שלכם בקלפי, אבל זה לא מספיק. אנו צריכים אתכם איתנו בעשייה ובפעילות שלנו, כדי שנוכל לייצג אתכן ואתכם במועצת העיר עם כוח משמעותי. ביחד נוכל ליישם את החזון והעקרונות שלנו לשמור על רעננה עיר ייחודית ומכבדת, שיודעת לחיות יחד, ולהפוך אותה מעיר שישנים בה, לעיר שחיים בה".

יש עתיד ברעננה – צילום אלעד גוטמן


כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן