חדשות רעננה

מפיצים אור

קשישה נכה וערירית, תושבת רעננה, נותרה ללא חשמל, חימום ואור במשך 3 ימים בשל בעיה בחשמל. בעקבות התערבותם של מתנדבי סיירת התיקונים של רעננה הבעיה נפתרה

 

אמיר פוירמן מייסד ויו"ר העמותה: "קשישה תושבת רעננה, נכה, ערירית ומוגבלת בתנועה שמתגוררת בדירת עמידר, חיה ללא חשמל ובקור במשך שלושה ימים. לדברי מתנדבי הסיירת, נציג חברת החשמל הגיע לתקן את התקלה ללא הצלחה. ביום שני האחרון, בשיא הסערה החשמל בדירתה של הקשישה קרס והיא נותרה ללא מענה וקפאה בדירתה".  

לדברי פוירמן, צוות התיקונים של הסיירת הגיע באופן מיידי לדירתה של הקשישה לאחר קבלת פנייתה. "אחד המתנדבים שלנו החשמלאי דרור ניצן, יחד עם חשמלאים נוספים מטעם הסיירת, הגיעו לדירתה וגילו שיש בעיה בחשמל. הם פנו למוקד 103 של חברת החשמל כדי לעזור לקשישה לפתור את הבעיה ללא הצלחה.

החשמלאי של חברת חשמל פסל את ההבחנה של החשמלאים שלנו כלאחר יד ושלח אותם לחפש תקלות שלא קיימות אצל הגברת. רק לאחר פוסט זועם שפרסמנו הדברים החלו להסתדר.  

אנשים טובים שקראו את הפוסט נרתמו לזרז עניינים לעקוף חסמים ובשעה טובה הסתבר שהתקלה היא במונה של חברת חשמל שנשרף עקב הסופה. צוות חרום של חברת החשמל הוזעק למקום וסידר את התקלה. לאחר ארבעה ימים של סבל. הקשישה הנכה והערירית שבקושי מדברת עברית, תוכל להדליק את האור ולחמם את הבית".

מתנדב בביתה של הקשישה - צילום סיירת תיקונים רעננה

בכמה מקרים מסוד זה אתם נתקלים?

הסיירת החלה את פעילותה בחודש מרץ 2019. מאז סייענו ל-2000 קשישים בעיר ול-350 מקבלי תמיכה ונזקקים. לפני שלוש שנים זיהינו את הצורך והאפשרות בסיוע לתושבי רעננה בתיקונים בבית ושיפוצים קלים. התחלנו את דרכנו בפרויקט התקנת גלאי-עשן בבתים של קשישים ומאז עשו מתנדבי סיירת של רעננה מאות פרוייקטים שונים ומגוונים כמו: שיפוץ בתים, החלפת אמבטיות למקלחון עבור קשישים, עבודות אינסטלציה, חשמל, פריצת דלתות, תיקון מזגנים, עבודות פינוי, גינון, תיקון דודים ותיקונים שונים בבית.

אתם זקוקים למתנדבים נוספים?

"כן תמיד. אנחנו זקוקים לטכנאי מזגנים, חשמלאים, שיפוצניקים, טכנאי גז ודודים ובעצם כל מי שיש לו 'ידיי זהב'. בנוסף נשמח למתנדבים מלווים שמטרתם ללוות את בעלי המקצוע היות ואנחנו שולחים תמיד מספר מתנדבים לאנשים שפנו אלינו מפאת ביטחון".

להתנדבות לסיירת ניתן לפנות לטלפון: 052-6310631

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן