חדשות רעננה

נותנים כוח לחולי הסרטן בלוינשטיין

אלי בלאלי, אביהם של מיכל וזיו ז"ל, השתתף בערב ההתרמה שנערך  בבית האופרה- המשכן לאומנויות הבמה תל אביב למען הקמת מחלקת שיקום אונקולוגית בבית החולים לווינשטיין . בלאלי מספר על הקשיים שעברה מיכל שחלתה ונפטרה ממחלת הסרטן ועל חשיבות הקמת המחלקה לתרומות

אלי בלאלי בערב ההוקרה לבית חולים לוינשטיין - צילום יוסי אלוני

מדובר בצעד מאוד חשוב שיעזור למאות חולים. בבתי החולים הגדולים אין מערך תמיכה מקיף. הקמת מחלקת שיקום אונקולוגית תסייע ותשרת מאות חולים ומשפחות", אומר בלאלי שסיפר בערב ההתרמה על חשיבות התמיכה בחולי הסרטן ובמשפחותיהם. 

ביום חמישי נערך בבית האופרה- המשכן לאומנויות הבמה תל אביב ערב ההתרמה השנתי של בית החולים לוינשטיין ברעננה, למען הקמת מחלקת שיקום אנקולוגית. המחלקה תיפתח בקרוב  ותנוהל על ידי ד"ר שיילה גולדברג.

בלאלי: "ד"ר גולדברג הייתה הרופאה שקלטה את מיכל לאחר הוצאת הגידול בראשה. הגידול גרם לשיתוק בגופה והיא עברה בלוינשטיין את שיקום במהרה. המחלק שתקום תסייע ותספק תשומת לב לכל החולים האונקולוגים – לחולים אונקולוגים בסוף ימיהם, לכאלו שמתמודדים עם המחלה וגם למשפחות שמלווים את החולים. המטרה היא שהחולה ישוב לחיי השגרה למרות המחלה".

מה הייתה אומרת מיכל אם היא הייתה יכולה לצפות בהקמת המחלקה? 

"היא הייתה מאושרת. הרופאים וצוות בית החולים עזרו לה ולנו מאוד. לוויתי את מיכל כשחלתה ונוכחתי לדעת עד כמה היחס האישי והפרטני בזמן מחלת הסרטון חשוב והכרחי". 

משפחת בלאלי אלי ועליזה, שכלו את בנם זיו בלאלי שנהרג במלחמת לבנון השניה בשנת 2006. חברי היחידה בה שירת נפגעו מטיל קטיושה שירה החיזבאללה שנחתה בבית העלמין שבקיבוץ כפר גלעדי. 

לפני שנתיים נפטרה בתם מיכל, שחלתה במחלת הסרטן ועברה טיפולים קשים. היא נלחמה באומץ אך המחלה הכריעה אותה. ברגעיה האחרונים היא בקשה מהוריה: "תהיו חזקים, אני הולכת לפגוש את זיו ומבקשת ממכם להמשיך במפעל חיי – הנצחתו של זיו".

לתרומות לאגודת הידידים של בית חולים לוינשטיין

"אם מיכל היתה רואה את הקמת המחלקה, היא הייתה מאושרת. הרופאים וצוות בית החולים עזרו לה ולנו מאוד. לוויתי את מיכל כשחלתה ונוכחתי לדעת עד כמה היחס האישי והפרטני בזמן מחלת הסרטון חשוב והכרחי". 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן