חדשות רעננה

עיריית רעננה, בשיתוף "קרן רעננה" מציגות: כוכבי רעננה לשנת 2021

המיזם נועד לגלות את כישרונות העיר הצעירים במגוון תחומי תכן ועניין; תושבי העיר בגילאי 14-21, מוזמנים להגיש מועמדותם לתחרות בסיומה ייבחרו "כוכבי רעננה"

"כוכבי רעננה 2021", מיזם חדש בהובלת עיריית רעננה ו"קרן רעננה" יוצא לדרך

בשיתוף כוחות, ובשילוב חברי מועצת העיר ונציגי ציבור, מכריזות עיריית רעננה ו"קרן רעננה" על תחרות במסגרתה יוכרזו כוכבי רעננה הצעירים במגוון תחומי עשייה והתמחויות.

צעירי העיר רעננה,  בגילאי 14-21, שהוכיחו הצטיינות בתחומם, מוזמנים להגיש מועמדותם לתחרות, בסיומה יוכרזו כוכבי העיר – נוער העיר המצטיין בתחומים השונים. כן תתאפשר הגשת מועמדות באמצעות המלצת תושבי העיר על מועמדים רלוונטיים.

התחרות פתוחה להגשת מועמדות במגוון תחומי עשייה ללא הגבלה לרבות, רכיבה על סוסים, יזמות חברתית, כתיבה יוצרת, חדשנות ועוד, מתוך רצון לתת במה לכישרונות העיר הצעירים שהוכיחו יכולות התמדה, השקעה ויכולות התמודדות בתחומי התמחותם השונים, ולהכירם ככוכבי העיר. 

מבין המועמדים והמועמדות ייבחרו כוכבי רעננה, בהתאם להחלטות ועדות הבחירה המקצועיות שיתכנסו באופן ייעודי לנושא, תוך חלוקת תחומי המועמדות לקטגוריות תרבות ואמנות, מוסיקה, יזמות וחדשנות וספורט. כל ועדה תכלול נציגות של חברי מועצת העיר, נציגי הנהלת העירייה בתחומי הקטגוריה ונציגי ציבור.  הועדות יבחנו הצעות המועמדים השונים, בהתאם לקריטריונים שונים שנקבעו מראש, ובסיום התהליך תכריז כל ועדה על שלושה כוכבי רעננה שנבחרו בתחומי פעילותה, אשר יזכו בפרסי עידוד והוקרה, מתנת "קרן רעננה". כן יזכו הכוכבים בליווי "קרן רעננה" במפגשי תכן, השראה וכיתות אומן בזום ומתן במה לפועלם וחיבור לקהילה.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "ברעננה מיטב הנוער! זכינו בנוער פעיל, יוזם, תורם ופורץ דרך! דווקא עכשיו, בתקופת הקורונה, אנו רואים לנכון לעודד את בני הנוער בעיר, להפגין כישוריהם ומצוינותם בתחומי התמחותם, ולהציג את יכולותיהם השונות. אנו מברכים על המיזם המשותף עם "קרן רעננה", אשר לצד התרומה שלו לבני הנוער, בעידוד המוטיבציה והצגת כישוריהם, תורם גם לחיבורם לעיר ולתושביה באמצעות מפגשי תכן והשראה".

זאביק פרץ, יו"ר "קרן רעננה": "במיוחד בתקופות קשות כמו אלו, שהנוער שוהה הרבה בתוך הבתים, מנותק משגרה ופעילויות, חשוב לנו ב״קרן רעננה״ להמשיך בעידוד של מצוינות, חדשנות ויצירה בקרב בני הנוער.  ״קרן רעננה״ יחד עם מתנדביה הרבים בעיר נרתמת לקדם פעילויות ויוזמות עבור בני הנוער ושמחה על הפרויקט הזה שיחשוף את מיטב הכישורים והתגליות שמצמיח כאן הנוער. הקרן פועלת בימים אלו עם בני הנוער גם בסיוע לקשישים ותיקי העיר וביוזמות ייחודיות למען שורדי השואה בעיר".

מיזם "כוכבי רעננה" מתקיים בעיר כהמשך למיזם "פרס הראויים של "קרן רעננה", שהתקיים בשנת 2019, במסגרתו נבחרו מובילי הדור הבא בעיר – אנשי מקצוע בתחום החינוך.  עתה, לנוכח הרצון להבליט ולהביא לידי הכרה את פעילות והצלחת כישרונות הדור הבא, שהינם פועל יוצא של השקעת מובילי החינוך בעיר, יוצא לדרך מיזם זה בעיר. המיזם הנו נדבך נוסף במכלול פעילות "קרן רעננה" להעצמת הקהילה בתחומי החברה, החינוך, הבריאות והתרבות.

להגשת מועמדות לתחרות, או להמלצות תושבים על מועמדים פוטנציאלים, יש לפנות ל"קרן רעננה" לקבלת טפסים מקוונים, בכתובת המייל: info@raananafoundation.org או בטלפון – 053-8223222; כן מופיעים הטפסים המקוונים לצד פרסומי הוועדות השונות ברשתות החברתיות.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן