"אופי של חנות"

עיריית רעננה השיקה את מיזם הגמ"ח העירוני – בחנות הגמ"ח יעמדו לרשות כלל תושבי העיר מגוון רחב של מוצרים חדשים ויד שנייה במחירים מוזלים

עיריית רעננה השיקה אתמול, ב' 23.5.22 באירוע חגיגי, את מיזם גמילות החסדים העירוני "אופי של חנות", במסגרתו תפעל חנות עירונית, בה יעמדו לרשות כלל תושבי העיר מוצרים חדשים ויד שנייה במחירים מוזלים. חנות הגמ"ח תיפתח החל מיום ראשון, 29.5 בין השעות 20:00- 16:00 ותפעל בכל יום ראשון ושלישי בשעות אלו, בבית 'וילה רמה', רחוב החרושת 2, קומת המרתף.

במקום יעמדו לטובת כלל התושבים מגוון רחב של מוצרים שנתרמו לטובת הפעילות, וביניהם בגדים, ציוד וריהוט לתינוקות וילדים, כלי בית, מוצרי חשמל, ועוד, אשר יימכרו לתושבי העיר במחירים מוזלים. תושבים המוכרים באגף לשירותים חברתיים ויקבלו הפניה ייעודית, יוכלו לרכוש את מוצרים בהנחה משמעותית.

פעילות זו, שמתקיימת באמצעות מתנדבים, בהובלת אגף בינוי רכש ולוגיסטיקה והאגף לשירותים חברתיים, הינה נדבך נוסף בפעילות רחבת היקף שמקיימת העירייה לטובת תושבי העיר, עם דגש על אוכלוסיות הזקוקות לסיוע.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "מיזם "אופי של חנות", מצטרף למגוון פרויקטים עירוניים בתחום ההתנדבות והסיוע לזולת, שאנו מובילים בעירייה בשילוב כוחות של האגפים השונים, ומשקף את רוחה של העיר, המאופיינת בקהילה מעורבת ומתנדבת. אני מזמין את כלל תושבי העיר לפקוד את החנות בשעות הפתיחה, וליהנות מהיצע המוצרים הרחב, וכן לתרום להמשך תפעולה, בגמילות חסדים שכששמה כן היא, מקור לחסד ולצדקה, ממנו יוצאים נשכרים הן התורמים והן הנתרמים".

תושבים אשר מעוניינים לתרום לפעילות הגמ"ח ציוד כגון: בגדים, צעצועים, ריהוט וציוד לתינוקות, מוצרי חשמל ועוד, מוזמנים להביא את הציוד בימי פעילות המקום, או בתיאום מראש בטלפון 052-385-2630 .

לפרטים נוספים ניתן לפנות לניר בטלפון 052-385-2630, או לשולי אבידור מהאגף לשירותים חברתיים באמצעות מייל: shulia@raanana.muni.il

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן