חדשות רעננה

מרכז פיס למוזיקה פותח את עונת הפעילות

לראשונה סדרת קונצרטים ומופעים חיים של טובי המוזיקאים, שיתקיימו באולמות המוזיקה המתקדמים בישראל

מרכז פיס למוזיקה רעננה, צילום – דיאגו רוסמן
מרכז פיס למוזיקה רעננה, צילום – דיאגו רוסמן

המופעים יתקיימו לצד המשך פעילות המרכז כמוביל בהעשרה ולימוד למקצועות המוזיקה השונים מאת מובילי המורים והמנחים; המרכז, שהורחב באחרונה, מציע אקוסטיקה מיטבית למאזינים ולמבצעים

לראשונה בעיר, פותח מרכז פיס למוזיקה רעננה את שעריו ומכריז על פתיחתה של עונת פעילות עשירה ובמרכזה סדרות קונצרטים ומופעים חיים של טובי המוזיקאים והנגנים, לקהל תושבי העיר והאזור בכל הגילאים.

המופעים יתקיימו באולמות המרכז המתקדמים והחדשניים, שנחנכו באחרונה עם הרחבת המרכז, זאת לצד המשך הפעילות השוטפת של מרכז המוזיקה, כמקור להעשרת וללימוד מקצועי של מגוון מקצועות הנגינה, על ידי טובי המורים והמנחים.

במתכונתו המחודשת והמורחבת, מציע מרכז המוזיקה מרחב אקוסטי מרשים, מהמובילים בישראל, חדרי חזרות מקצועיים ואולמות מתקדמים וחדשניים, המעניקים בתכנונם חוויה אקוסטית ותנאים מיטביים למאזינים ולנגנים, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים המתקדמים ביותר בעולם.

מרכז פיס למוזיקה רעננה, צילום – דיאגו רוסמן

בין היתר תכלול שנת הפעילות קונצרטים אינטימיים במגוון סגנונות החל בקונצרטים קלאסיים ועד מועדון הסלון – מועדון ג'אז רוק ומוזיקה בת זמננו, מאת מיטב המוזיקאים. בין הסדרות, הסדרה הקאמרית – "פרויקט הקאמרי הישראלי" ובה קונצרטים בליווי הרצאות על תכני הנגינה, קונצרט פורטרט לקהל חובבי הציור המוזמנים לצייר את פורטרט הנגנים במהלך היצירה, הקונצרט "עולמם הנסתר של הנגנים" המזמין את הקהל לשאול שאלות את הנגנים, וכן קונצרטים ייחודיים לילדים; סדרת מועדון הסלון – הופעות איכותיות אינטימיות של מיטב המוזיקאים בהם הנגן ניצן בר, הזמרת והמלחינה דניאל רובין, המוזיקאי והמלחין עומרי קרן, הסקסופוניט והזמר אבטה בריהון, ערבי יוצרים צעירים ולהקות צעירות ועוד.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "רעננה עיר שוחרת תרבות, על כל גווניה וסוגיה, ואנו שמחים ומברכים על השקתן של סדרות המופעים האיכותיות במרכז המוזיקה העירוני, שהינו המתקדם בישראל בבנייתו ובחדשנותו. אני מזמין את תושבי העיר להגיע למופעים השונים, וליהנות ממוזיקה משובחת, המשולבת בתוכן איכותי ומפגש עם טובי המוזיקאים, כאן ברעננה, קרוב לבית".

למידע נוסף ולרכישת כרטיסים לסדרות מרכז פיס למוזיקה רעננה –7711330 09, ובאתר העירוני

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן