חדשות רעננה

עמיר ברעננה גינון מקצועי לכל אחד

"רשת החנויות החדשה "עמיר בעיר" היא איקאה של הגינון" חדש ברעננה,  עמיר בעיר רשת מוצרי הגינון  ראיון עם יפרח אברהם מנהל רשת עמיר בעיר

חובבי הגינון הביתי כבר לא צריכים לנסוע רחוק כדי לקנות כלי גינון וחומרים לטיפוח הגינה בחצר או במרפסת, וגם לא להזיע במחסנים מאובקים. בימים אלה נפתחה ברעננה חנות חדשה ויפה, "עמיר בעיר – הכל לגינה ולגנן". החנות מיועדת לצרכנים קמעונאים וחובבי גינון המחפשים כלי גינון וחומרים לגינה הביתית, ושם הם מקבלים ייעוץ מקצועי, הכוונה וחווית קניה נעימה.

תקופת הקורונה הושיבה את כולנו בבית, וגרמה לרבים לגלות את הקסם שבגינון. הזמן היה פנוי, הכבישים היו ריקים ומי שהיה צריך לרכוש כלי גינון או חומרים מיוחדים נסע בקלות יחסית, גם למחסנים מרוחקים. אבל מאז שחזרה שיגרת העבודה התגברו הפקקים ואיתם הצורך במקום קרוב שבו ניתן לקבל מענה לטיפוח התחביב החדש-ישן. מי שזיהה את המגמה הוא יפרח אברהם, שפנה אל חברת "עמיר שיווק תשומות והשקעות בחקלאות" והציע להם להנגיש את הניסיון והידע שהחברה צברה ישירות לצרכן הפרטי.

"רשת החנויות החדשה "עמיר בעיר" היא איקאה של הגינון", הוא מצהיר. "היא מציעה חוויית קנייה נהדרת, במרחב אסתטי, קרוב וממוזג, עם שפע של מוצרים ופתרונות לכל בעיה בגינה. עובדי "עמיר בעיר" הינם ותיקים ומנוסים ומייעצים ללקוחות על הכול – דשא, צמחייה, השקיה, דישון וריסוס. הלקוחות יכולים לבוא עם תמונות של צמח או עציץ ספציפי, או סרטון שבו מצולמת הגינה או המרפסת וכאן יקבלו פתרון כולל".

מגרש משחקים לחובבי גינון

חובבי הז'אנר יכולים לבלות בחנות "עמיר בעיר" שעה ארוכה. מגוון המוצרים עצום, והכל באיכות הגבוהה ביותר. כלי גינון ידניים בסיסיים, כלים נטענים וחשמליים – משורים, מכסחות דשא, חרמשים ומפוחים וגם כלי גינון שעובדים על בנזין לגננים מקצועיים. יש את כל המרכיבים הנדרשים לתחזוקת ובניית מערכות השקיה, החל ממחשבי השקיה וכלה בטפטפות, צינורות ומחברים, מערכות השקיה חסכוניות במים הכוללות דישון עם מגוון גדול של דשנים, אדניות , זרעים ופקעות.

"הרבה אנשים מגדלים ירקות אורגניים. אנחנו מוכרים זרעים איכותיים של ירקות שגם החקלאים משתמשים בהם וכשגדל בגינה אבטיח או חציל, זה דבר מדהים. אנשים התאהבו בתחום, הם באים ושואלים שאלות וזה הפך ל"תחביב משפחתי".

הלקוחות שיגיעו יזכו לראות גם המון גאדג'טים מגניבים כמו עציצים מבד שיודעים לווסת את קליטת המים או גלגלת מיוחדת על מקל לאיסוף אגוזים שנפלו מהעץ ועוד. יש בחנות מבחר נעליים ובגדי עבודה איכותיים , רשתות צל ונגד מזיקים , ריסוס ואיבוק נגד מחלות צמחים ופתרונות הדברה וריסוס אורגניים ורגילים נגד כל חרק שמציק: יתושים, תיקנים, זבובים, ערצבים, שבלולים בלי בית (חשופיות) נמלים , זבוב הפירות , כנימות ועוד.

רשת חדשה עם גב ענק

חברת האם של "עמיר בעיר" היא "עמיר שיווק והשקעות בחקלאות בע"מ" , חברה ציבורית וותיקה שנוסדה ב 1942 ושייכת להתאחדות האיכרים בישראל . לעמיר  26 סניפים ברחבי הארץ המתמחים במכירת תשומות לחקלאים הפרטיים , למושבים ולקיבוצים ,  מכון תערובת המייצר מזון לבעלי חיים , חברה לתכנון והקמת חממות ובתי רשת , טרקטורים , כלי עיבוד , מיכון לבתי אריזה , אריזות לתעשייה ולחקלאות , נכסי נדל"ן ועוד.

מדובר בחברה הגדולה מסוגה עם ידע וניסיון שאין שני לו בישראל . הרעיון הוא להביא את הידע הזה גם ללקוחות הפרטיים או לגננים. עד היום לקוחות חיפשו מענה מקצועי שלא תמיד היה בנמצא. כעת יש להם חנות מרווחת וממוזגת, קרובה לבית שבה נמצאים כל הציוד, החומרים והידע בנושאי גינון, עיבוד אדמה, דישון , הדברת מזיקים ומחלות , כלי עבודה כמו גם יריעות פוליאתילן ורשתות .

יפרח , מנהל רשת עמיר בעיר הוא בעל ניסיון רב שנים בתפקידים בכירים בתחום הקמעונאי. בעברו עבד כמנהל במספר תחומים עד שנפגש לראשונה בעולם הגינון והתאהב מייד.

"תפס אותי הענף", הוא מודה.  כלי הגינון, האנשים ועבודת האדמה. מדובר באנשים שאוהבים את הטבע , היצירה והפריחה. אני מגייס עובדים בעלי ידע עצום ונרחב בתחום הגינון , תודעת שרות עם הרבה סבלנות  בשרות הלקוחות. בחנויות יש לנו דשנים וכלי עבודה שונים לקיץ ולחורף, זרעים  לארבעת עונות השנה כמו גם חומרים להדברת עשבים שצצים אחרי הגשם הראשון. אני דואג לחוויית הקנייה, למקצוענות, חדשנות טכנולוגית ומחירים תחרותיים והלקוחות מרגישים את זה. כשלקוח מתקשר להגיד תודה על כך שהצלנו לו את הגינה, אין יותר מרוצה ממני .

בגיל 56 ליזום ולהקים רשת חדשה, זה לא קשה?

תמיד הייתי יזם בנשמתי. זה לא קל להקים רשת כזאת , יש להגדיר קונספט, לגייס כוח אדם, לאתר מקומות, להיכנס למו"מ עם עשרות ספקים ותוך פחות משנה להקים בשלב ראשון  3 סניפים ברעננה , ראשון לציון ובמודיעין . המשך יבוא ! .

ליפרח חשובה מאוד האסתטיקה של החנויות.

"עבדתי במקומות שנראו כמו מחסנים, עם סידור מדפים לא ברור ובלי מזגן. אצלנו נכנסים ומרגישים בבית , תקרות גבוהות, עיצוב חדשני והכל נגיש וברור. יש לנו חניה צמודה והנחה לתושבי רעננה והשרון".

חלק מהמוצרים שיש בחנות ניתן לקנות ברשתות ההום. מה היתרון שלכם עליהם?

אין להם את הידע והם בוודאי לא נותנים ייעוץ מקצועי כמו אצלנו. מדיניות המכירה שלנו ברשת היא שלעולם לא נמכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך. המוכרים שלנו הם בעלי ידע עצום בכל תחומי הגינון, דישון, הדברה  . אנחנו מייעצים בחינם ובסבלנות לכווווווווולם .

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן