חדשות רעננה

רס"ל סיון וויל לוחם חטיבת הקומנדו מרעננה מת מפצעיו

רס"ל סיון וויל בן 20 מרעננה לוחם יחידת אגוז בחטיבת הקומנדו מת מפצעיו אחרי שנפגע בחן יונס ביום שישי. יהי זכרו ברוך, הלוויתו תצא מבית יד לבנים ביום  שני 1 באפריל  בשעה 16:30

סיון וויל הי"ד
רס"ן סיון וויל הי"ד
דובר צה"ל התיר לפרסום כי רס״ל סיון ווייל, בן 20 מרעננה, לוחם ביחידת אגוז של עוצבת הקומנדו, מת מפצעיו לאחר שנפצע שלשום בתקרית ירי ה-RPG על מבנה בחאן יונס שבדרום רצועת עזה.
 
באותה תקרית ביום שישי, טיל RPG שוגר על ידי מחבל לעבר אחת הקומות העליונות במבנה שבו שהה כוח מאגוז. התקרית התרחשה בשכונת אל-אמל במערב חאן יונס, עליה פשטה בשנית חטיבת הקומנדו. רס״ל אלון קודריאשוב, בן 21 ממודיעין, נהרג בתקרית. 16 לוחמים נוספים נפצעו בהם שישה באורח קשה. אחד מהם הוא רס"ל ווייל, שהיום מת מפצעיו.

 

הודעת עיריית רעננה: בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב של בן העיר, רס"ל סיון ווייל, בן 20, לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו. רס"ל ווויל נפטר מפצעיו לאחר שנפצע ב- 29.3.24 בקרב בדרום רצועת עזה. רעננה כואבת ומשתתפת בצערה הגדול של המשפחה.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: ״הלב נשבר עם היוודע דבר נפילתו של בן העיר, בוגר תיכון מטרווסט, בקרב ברצועת עזה. רעננה איבדה במלחמה את הטובים שבבניה ובנותיה. כולנו מחבקים את משפחת ווייל וכואבים את כאבה על נפילתו בקרב של סיון״.
יהי זכרו ברוך.

הלווייתו של רס"ל סיון ווייל ז"ל, תתקיים מחר, יום ב', בשעה 17:00, בבית העלמין הצבאי ברעננה. מסע הלוויה יצא בשעה 16:30 מ"יד לבנים".

 
מסע ההלוויה יצא מ"בית יד לבנים" אל בית העלמין הצבאי ביום שני בשעה 16:30.
יהיה זכרו ברוך
רעננה ניוז משתתפת באבלה הכבד של המשפחה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן