חדשות רעננה

רס"ר ברק משולם ז"ל הוא השוטר שנדרס למוות בצומת רעננה

פלסטיני דרס למוות את רס"ר ברק משולם ז"ל במחסום בצומת רעננה במהלך מרדף, פקח של עיריית רעננה נפצע באורח קל באירוע

רס"ר ברק משולם ז"ל
רס"ר ברק משולם ז"ל תושב כפר סבא  בן 29, הוא השוטר  שנדרס למוות מפגיעת רכב גנוב בכביש 4.
האירוע התרחש סמוך לצומת רעננה לכיוון דרום. השוטר מתחנת כפר סבא נפגע בזמן שעמד במחסום במעבר החציה שבין כפר סבא לרעננה.
דוברות משטרת ישראל מסרה "במהלך הלילה איבדנו שוטר יקר, רס"ר ברק משולם ז"ל, במהלך פעילות מבצעית בגזרת מרחב שרון, לאחר שתושב רמאללה על פי החשד רצח אותו בעת פריצת מחסום משטרתי ברכב גנוב שבו נהג סמוך לצומת רעננה" משולם החל את דרכו במשטרה ב-2011, תחילה בשירות חובה כלוחם מג"ב ומיד לאחר מכן התגייס למשטרה כסייר בתחנת כפר סבא. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים, הורים ושני אחים.
החשוד בדריסה תושב רמאללה, המשיך לנסוע ברכב לאחר הדריסה, ונמלט מהמקום רגלית. הוא נעצר לאחר מרדף קצר. על פי החשד, הרכב שבו נהג הנער נגנב עוד קודם לכן מאזור גוש דן. במהלך המרדף אחריו, פגע בשוטר שעמד במחסום והרג אותו.
מחקירה ראשונית עלה כי הרכב נגנב מאזור חולון-בת ים. כוחות משטרה פתחו במרדף אחרי החשוד ברצח השוטר, שהגיע למחסום בצומת רעננה מכיוון מחלף מורשה. הוא לא עצר במחסום, פגע בשוטר ודרס אותו למוות. באירוע נפגע גם פקח של עיריית רעננה שתגבר את כוחות המשטרה, הפקח נפגע באורח קל.
הדיווח על השוטר שנפגע מרכב התקבל במוקד מד"א במרחב ירקון בשעה 2:19 בלילה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של השוטר. פראמדיק מד"א אביב סולומון סיפר: "השוטר שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד היה מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותן"
 
ראש עיריית רעננה חיים ברוידא הוציא הודעה לאחר האירוע " התעוררנו לבוקר טרגי. אנו מבכים את מותו של שוטר מתחנת משטרת רעננה, שנדרס למוות לפנות בוקר בצומת רעננה מרכז, בעת שהיה בפעילות מבצעית, בנסיון לעצור רכב חשוד, אחריו התנהל מרדף משטרתי מהעיר חולון. רעננה עוטפת ומחבקת את משפחתו של השוטר, תושב כפר סבא. יהי זכרו ברוך פקח עירוני שהיה עימו במשמרת בעת הארוע, נפצע באורח קל ושוחרר לביתו לאחר טיפול בבית החולים "מאיר".

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, בעקבות הירצחו של רס"ר ברק משולם ז"ל הלילה בצומת רעננה: ״בבוקר קשה זה אני מוסר את תנחומיי למשפחתו של רס״ר ברק משולם, בן 29 תושב העיר, אב לשני ילדים, שנדרס למוות הלילה בעת מילוי תפקידו בצומת רעננה. הדורס גדע במעשה נפשע את חייו של אדם צעיר שכל חייו היו לפניו, ופעל באומץ לב כדי להגן על הביטחון של כולנו. טרגדיה נוראה ובלתי נסבלת. אני קורא למשטרה לחקור את המקרה ביסודיות ולהפיק את הלקחים הראויים כדי למנוע הישנות מקרים איומים שכאלו. למשפחת השוטר שנהרג אני רוצה לומר: ליבי אתכם. אנו בעירייה עומדים לרשותכם בכל צורך ועניין. שלא תדעו עוד צער.״

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי "הלב כואב על הרצחו בתפקיד של ברק משולם ז״ל, שוטר בתחנת כפ״ס. אין מילים לכאב העצום ואין נחמה לאריאלה אשתו, ילדיו אלמה וליאו שיגדלו בלי אביהם ושאר משפחתו של ברק. אנו מושיטים את ידינו לחיבוק וחיזוק ככל שניתן לחברותינו וחברינו מתחנת כפ״ס הניצבים איתנו כתף אל כתף בשגרה ובחירום. הדורס נתפס, אך העבריינות המשתוללת מאיימת על אוכפי החוק ברחבי הארץ והתשובה היחידה חייבת להיות הגברת האכיפה ומתן כלים לביצוע והבטחה כי דם אנשי מערכות הביטחון לא יהיה הפקר. ‏ יהי זכרו של ברק משולם ברוך."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן