חדשות רעננה

רעננה שוב על המפה

אחרי שעלה לליגה הלאומית מכוון עוז ארלן מנכ"ל הפועל רעננה ליעד הבא: "המטרה שלנו לתקוע יתד בליגה לאומית ולקדם שחקנים צעירים"

קבוצת הכדורגל הפועל רעננה שבבעלותו של אשר אלון, הצליחה להעפיל לליגה הלאומית לאחר שניצחה את צעירי כפר כנא. כעת מתכוונים בקבוצה להתחזק ולקדם שחקנים בסיוע של עיריית רעננה.

הפועל רעננה ירדה לפני כשנתיים לליגה א', וחוותה שנתיים קשות. המהלך בהחתמתו של אסי אלימלך, שהביא לא מעט שחקני חיזוק, הוכיח את עצמו. תחילת העונה שהחלה בהפסדים הסתיימה בניצחונות. לפני שבועיים הפועל רעננה ניצחה את קבוצת הפועל באקה אל גרביה ובשבוע שעבר ניצחה 0:1 את צעירי כפר כנא –ודבר שהוביל את עלייתה לליגה הלאומית.

"חווינו שנתיים קשות. כעת לאחר שהצלחנו לעלות לליגה הלאומית, אנחנו מתכוונים להישאר בה", אומר עוז ארלן ומספר על הכוונה של בעליה לדאוג לתקציבים שיסייעו להכשיר ולקדם את שחקניה הצעירים.

כיצד אתה מסביר את העובדה שברוב הערים ישנם אצטדיונים וברעננה אין?

"ניסינו לפנות לשם כך להתאחדות הכדורגל. מדובר בהיקף תקציבים גדול. אני חושב שזו המשימה שעיריית רעננה צריכה לקחת על עצמה".

מדוע אין לכם הרבה אוהדים?

"אני חושב שאחת הסיבות היא אכן העדר אצטדיון משלנו. כעת אנחנו משחקים במגרש או מארחים בנתניה. אנחנו רואים עלייה מפעם לפעם במספר האוהדים שמגיעים למשחקים".

האם אתה מסכים עם הטענה שצריך לאחד את קבוצתכם עם הפועל כפר סבא?

"זה לא יקרה כי אף אחד עדיין לא בשל כך. לא בעלי הקבוצות, לא השחקנים ולא ראשי הערים. אנחנו מאמינים בקבוצה שלנו וקוראים לכל האוהדים להגיע למשחק ביום שישי, באצטדיון ברני בשעה 1:40 שם נשחק מול טייבה".  

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. הפועל רעננה הגב

    מקווה שיבנו כבר אצטדיון ברענננה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן