חדשות רעננה

שמחת תורה בקהילה

עקב מגבלות הקורונה ומתוך רצון להימנע מחשש להדבקה של הציבור החליט ראש המועצה הדתית ברעננה אריה פרידמן לא לקיים את אירוע ההקפות השניות במוצאי שמחת תורה

התחלואה הגבוהה הביאה את ראשי הציבור ברעננה לקבל החלטה על ביטול אירוע ההקפות השניות המסורתי.  יו"ר המועצה הדתית ברעננה אריה פרידמן פרסם הודעה לציבור התושבים בעיר בה פרט את נסיבות קבלת ההחלטה

"תושבי רעננה האהובים,

בשל מגבלות הקורונה, ולאחר התייעצות עם רב העיר, ראש העיר והגורמים המקצועיים בעירייה, החלטתי שגם השנה לא נקיים את אירוע "ההקפות השניות" המסורתי במוצאי שמחת תורה.

לי אישית אירוע ההקפות השניות מסמל את שיא האחדות הרעננית. האחדות הישראלית. אלפים מתושבי רעננה מכל גווני הציבור, מגיעים לחגוג יחד. לשמוח עם התורה. לשמוח כאיש אחד, בלב אחד. ההחלטה שלא לקיים את האירוע קשה לי ביותר כי אין ספק שבעת הזו, יש חשיבות יתר להפגנת אחדות הלבבות ואולם המלחמה להדברת מגפת הקורונה גוברת על כל השיקולים.

התלבטתי רבות אם לקיים את האירוע שלכאורה יעמוד בהוראות משרד הבריאות ולבסוף, בלב כבד, החלטתי שבאירוע המוני של 5,000 איש שבמהותו הוא ריקודים, צפיפות והרבה שמחה, לא תהיה לנו יכולת שליטה אמיתית על קיום התו הירוק. בנוסף, אירוע זה מיועד במיוחד למשפחות צעירות וילדים, שהוראות התו הירוק אוסרות את כניסתם (אין באפשרותנו לקיים בדיקות מהירות). 

 

מאחל שנחזור במהרה לשגרה ושנמצא את הדרך לחגוג את אהבתנו לתורה ולעם מיד לאחר הסרת המגבלות.

 

מועדים לשמחה,

אריה פרידמן

יו"ר המועצה הדתית רעננה"

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן