חדשות רעננה

"תעצרו את המסיבות, מת לנו ילד"

רעננה סוערת בעקבות התאבדותו של נער שחווה התעללות קשה מצד חבריו. חברת משפחה: "רק לפני שבועיים הוא חגג בר מצווה ועכשיו הוא נטמן באדמה. בעירייה צרכים לתת על כך את הדעת" 

חברים אבלים ברחבת יד לבנים


אתמול הובא למנוחות נער מרעננה שרק לפני שבועיים חגג בר מצווה. ברשתות החברתיות חשפו את שמו, תמונתו והנסיבות הטראגיות שהובילו למותו. לדברי חברת משפחה, הנער התאבד בעקבות שורה בלתי פוסקת של הצקות והתעללות פיזית ומילולית שעבר על ידי קבוצה רעננה. "העירייה עסוקה בחגיגות בדיוק במקום שבו שהתעללו בנער. אנחנו קוראים לעירייה לבטל את החגיגות. מת לנו ילד בעיר בנסיבות טרגיות", אומרת חברת המשפחה.

נערים רבים הגיעו במוצאי שבת לרחבת יד לבנים ברעננה, הדליקו נרות בצורת שמו, ובכו חרישית. תושבי העיר רעננה שנחשבת לפנינת השרון – הוכו בתדהמה ולא האמינו שמקרה כזה יכול להתרחש מתחת לאפם של בתי הספר והמוסדות בעיר.

מתוך פוסט שנכתב בפייסבוק: "נושא האלימות, הוונדליזם, סמים ואלכוהול בקרב בני נוער בעיר הוא מחריד. הנושא חייב התייחסות רצינית וטיפול שורש. ראשית נוכחות שוטרים או חברות אבטחה שיהיו ביד לבנים על בסיס קבוע ובעוד מוקדים בעיר כמו הקניון, נווה זמר ועוד. בבית הספר כפר בתיה ביטלו את כל המסיבות והתחפושות ועשו שיח עם הצוותים על האירוע, עצוב מה שקרה לילד שהיה חבר של ילדיי, קשה להרים אותם אחרי אירוע כזה".

חברת המשפחה: "מדובר בנער מבריק, חייכן, חכם בצורה יוצאת דופן ואהוב על כולם. אני מבקשת מאדון ראש העיר, שבמקום להקים מגדלים, ופארקים, שיעצור ויעשה בדק בית. העיר רקובה מבפנים. רק לפני שבועיים חגגנו לנער בר מצווה, עדיין לא קבלנו את התמונות – זה פשוט לא נתפס שהוא לא אתנו".

בית הנער ברעננה

ידוע לך מה הוביל למותו? 

"מדובר בחבורה של נערים שנהגה להסתובב יחד. אני חברה של המשפחה ובני נולד סמוך ללידתו של הנער בו מדובר. בני וחברים נוספים סיפרו על מסכת ההצקות שעבר הנער, על הקללות המכות ועל כך שהטילו עליו שתן. הוא לא שיתף את בני המשפחה וכנראה לא עמד בכך. הוא היה אהוב ועטוף מצד בני המשפחה שנותרו המומים וכואבים".

מה דעתך לגבי מסיבות הפורים שאמורות להתקיים בעיר?

"רעננה צריכה להרכין ראש. זה לא הזמן למסיבות אלא לבדק בית. כרגע אין את מי להאשים אבל צריך לוודא שמקרה דומה לא יתרחש כאן. צריך לפתוח את המצלמות במקום ולראות כמה הילד הזה סבל ועל ידי מי".

עיריית רעננה הפיצה מכתב להורי בית הספר אמית כפר בתיה בו למד הנער : "אנו משתתפים בצער משפחת כפר בתיה עם מותו של תלמיד שכבת ז. כולנו שותפים באבלה הכבד של המשפחה אנו מאחלים הרבה כוחות ונחמה ושלא ידעו עוד צער.  עם קבלת הידיעה אמית כפר בתיה פתח הערב את שערי בית הספר.  התלמידים יכלו להגיע לבית הספר ולקחת חלק בשיחות קבוצתיות או אישיות עם הצוות החינוכי ויוכלו לעשות זאת גם מחר. בכל מקרה של דאגה או שאלה הנכם מוזמנים להתקשר ולפנות לצוותי בתי הספר או לשרות הפסיכולוגי 09-8952800 עד השעה 16:00. משעה 16:00 עד לשעה 8:00 בבוקר למחרת ניתן לפנות לשרות הפסיכולוגי דרך המוקד .107




כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן