חדשות רעננה

כוחנו באחדותנו

מקווה שנשכיל להגיע להבנות ולהסכמות ביננו, למרות וחרף חלוקי הדעות המהותיים ביננו על מנת למנוע קרע עמוק ובלתי הפיך ביננו, ללא כל סיבה מוצדקת – חבר מועצת העיר רעננה אלי אלוש בטור אישי

מקווה שנשכיל להגיע להבנות ולהסכמות ביננו, למרות וחרף חלוקי הדעות המהותיים ביננו על מנת למנוע קרע עמוק ובלתי הפיך ביננו, ללא כל סיבה מוצדקת, לעניות דעתי הצנועה.

גם לאחר שהחקיקה עברה היום ונרשמה בספר החוקים ולמרות האכזבה והדאגה ,המובנת, שיש לחלקים רבים בעם שאינם מסכימים עם החלטת הממשלה הנוכחית- אנו צריכים וחייבים להמשיך לחיות יחד בכבוד הדדי והבנה . בשבוע זה אנו מציינים את אחת התקופות הקשות ביותר בהסטוריה של עם ישראל, השבוע אנו נציין את תשעה באב שמסמל את חורבן בית המקדש, בשל שנאת חינם.

לדעתי האישית והמקצועית כעורך דין , חקיקת התיקון לחוק יסוד השפיטה שעברה היום וצימצום הסבירות לא תפגע בדמוקרטיה או בעצמאות בית המשפט, שיוכל לפסול החלטות ומינויים בלתי חוקיים או שנתנו ללא סמכות או בניגוד עינינים. אני כמובן מסכים עם האמירה העקרונית ששלטון החוק ועצמאות בית המשפט חייבת להישמר מכל משמר!!!.

יחד עם זאת וכנבחר ציבור אני תומך בעמדה של רבים וטובים משני צדי המתרס הפוליטי שסבורים כי יש צורך בהפחתת הדומיננטיות של האקטיביזם השיפוטי שהנהיג הנשיא (בדימוס) כב׳ השופט ברק בבית המשפט העליון. אני מקווה שכולנו נשכיל לשוב לכבד אחד את השני ונבין שבדמוקרטיה חייבים לכבד את החלטות הרוב הבוחר ואת החלטות הכנסת והממשלה הנבחרת, כפי שעלינו לכבד את החוק ואת פסיקת בית המשפט, בין אם אנו מסכימים להם או לא.

כפטריוט וכציוני ואוהב עם ישראל וארץ ישראל אני פונה לאחיי המשרתים כיום או ששירתו בעבר בצה״ל או בחיל האוויר, טייסים, טכנאים, מפקדים וחיילים. בואו נוציא את צה״ל וחיל האוויר מחוץ לוויכוח הפוליטי. צה״ל הוא צבא העם וחיל האוויר היה לי במשך 4 שנים (1980-1984) בית ומשפחה בטייסת קורנסים 107. גם בני שירת כקצין בחיל המודיעין ובתי שיר, שירתה בחיל האוויר בתפקיד משמעותי בטייסת מסוקי קרב, למרות שלא הייתה מחויבת להתגייס בשל היותה דתיה – לא לסרבנות ולא לסירוב פקודה!
אנו נגיע למילואים אם יקראו לנו ללא היסוס!

כתבות קשורות

4 תגובות

  1. יאיר הגב

    אלי היקר כתבת כל כך נכון ויפה הלוואי שבראש הצד השני יחשבו כך . רוב המפגינים נסחפים אחרי ההסתה של מובילים פשוט רעים שלא איכפת להם מהמדינה ורק רוצים להחליף ממשלה בדרך אלימה. הלוואי שיקשיבו ונחזור להיות מאוחדים .מאמין שנעבור את זה עם אמונה אחד בשני ונתעלם מהמסיתים והפורעים .

  2. Shilaila הגב

    אני ליכודניקית אומרת לכולם אם זה רק סבירות מילא אם ימשיכו אני לא שולחת הילדים להתגייס ונבוא עם בעלי לבקר אותם בכלא בכיף עם סירים מלאים כל שבת. בעלי גם מסכים לזה

  3. לילי הגב

    אהבה התלויה בדבר?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן