חדשות רעננה

HIT – האימון שיכניס אותך להיי

אימון היט (HIT) – High Intensity Interval Training זכה לפופולריות עצומה בעשור האחרון הרבה בזכות העובדה שניתן לשרוף באמצעותו שומנים ובמהירות. יצאנו לבדוק את האימון שכבש את העולם ממש כאן – בקאנטרי קלאב ברעננה

הקיץ בפתח ורובנו חולמים להשיל ממשקלנו ולהתחטב. הבעיה היא שלרזות לוקח זמן, מאמץ ועבודה קשה. דיתי וולמן, מדריכת סטודיו בקאנטרי רעננה, מספרת על האימון שכבש בסערה את העולם ואת תושבי רעננה והסביבה: "מדובר באימון אינטנסיבי ועוצמתי שבו ניתן לשרוף 300-500 קלוריות. האימון דיי חדשני שהתוצאות שלו ניכרות לעין במהרה".

וולמן הגיעה לתחום הספורט לפני 20 שנה. היא למדה בסמינר הקיבוצים והשתלמה בכל תחומי הפילאטיס, אירובי ואנאירובי.

"באימון שלי אני משלבת את כל מה שלמדתי במהלך השנים – פילאטיס עבודת ליבה, אימון אירובי ואנאירובי. מדובר באימון עוצמתי שמשלב העלאת דופק והורדת דופק – דבר שגורם לירידה במשקל ושריפת קלוריות מואצת.

אימון היט הוא אימון המשלב אימון אירובי ביחד עם אימון כח (התנגדות). הוא כולל מגוון רחב של יתרונות. היתרון הגדול שהפך אותו לכל כך פופולארי הוא האפשרות לשרוף שומנים בתוך זמן קצר".

לדברי וולמן, האימון בנוי מסדרה של תרגילים שמקפיצים את הדופק, וכוללים מנוחה בין תרגיל לתרגיל. האימון נועד לחזק את השרירים בתוך זמן קצר מאד ביחס לאימון רגיל בחדר כושר.

מעבר להרזיה המהירה מהן היתרונות של האימון?

"מה שמיוחד באימון היט, הוא העלאת הסירטונין והאדרנלין במוח. כל מי שיוצא מהאימון מרגיש בהיי. מעבר לכך, התרגילים עובדים בצורה מדהימה על סיבולת לב ריאה. היתרון הוא שממשיכים לשרוף קלוריות גם לאחר האימון".

למי הוא מתאים?

"האימון  מהיר ועוצמתי ומתאים לאנשים בראים שלא סובלים מלחץ דם או מבעיות לב. האימון כולל משקולות, אימוני משקל גוף, כדורי כוח ורצועות אימון, פעילות אירובית ועוד. כל אחד יכול לעבוד לפי הקצב שלו ולעשות הפסקות ממושכות או להתאמן במרץ".

איזה חוגים נוספים ניתן לשלב עמו כדי להגיע לתוצאות מקסימליות?

"כל פעילות היא מבורכת כמובן, אך האימון שהכי מתאים הוא הפילאטיס שמאריך את השרירים, היות והיט מקצר אותם".

למידע על הרשמה לקאנטרי רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן