חדשות רעננה

אירוע התרמה למען המרכז לסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית- השרון מרעננה

אירוע שוק בגדי יד שניה – ממחזרות ותורמות למען מטרה טובה, האירוע יתקיים בתאריך 25.11.2022 באייזיק באבן יהודה ומגיעות אליו נשים מכל איזור השרון.
"המטרה בגיוס הכספים לעזור לכל אותן נפגעות ונפגעי תקיפה מינית, לתת כתף ולהראות להם שהן לא שקופות וכולנו איתן" , אומרת אלינור דרוקר בן זקן, שיזמה את הפרויקט ביחד עם חברתה הילה כהן סידון .

תרומה
ממחזרות ותורמות אלינור דרוקר בן זקן והילה כהן סידון

האירוע יתקיים ביום שישי ה-25.11.2022 בבר מסעדה "אייזיק" באבן יהודה, בו ימכרו בגדי יד שנייה איכותיים וחלקם אף חדשים במחירים של 10-50 שקלים. האירוע ילווה במוסיקה טובה, תפריט בראנצ', יין, בירות, קוראת בקלפים וסטייליסטיות שילבישו את הנשים.

יוזמת הפרויקט – אלינור דרוקר בן זקן, רקדנית וכראוגרפית, מייסדת Elibre בית למחול, ברעננה ובאבן יהודה, מספרת על היזמה: "מדובר באירוע התרמה שהפך למסורת. בעבר כרקדנית צעירה הייתי שותפה להפקת מופע מחול שכל הכנסותיו היו למרכז לסיוע ברעננה, ובשנה שעברה שחזרתי בפריז שם רקדתי נחשפתי לתרבות צריכה של בגדי יד שניה פופלרי היום באירופה מסביב לסטודיו שם היו המון חנויות שכולן היו בגדי יד שנייה וממש הרגשתי שהמיחזור הוא רעיון מצויין מכיוון וזה לא תחום העיסוק שלי חשבתי שאפשר למנף את זה למען מטרה טובה. כששבתי לארץ שיתפתי את בתי עלמה ועלה הרעיון בשיתוף מופלא עם הילה כהן סידון הרמנו יחד ויזמנו מכירה של בגדי יד שניה שנחל הצלחה רבה. את הכסף תרמנו למרכז לנפגעי תקיפה מינית ברעננה כמובן".

ממחזרות ותורמות

מה גרם לכן לתרום את הכסף דווקא למרכז לסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית השרון?

"הילה ואני נשים עצמאיות שיודעות מה הוא כח ועוצמה נשית!
בתחום העיסוק של שתינו אנו פוגשות נשים רבות דומיננטיות וחזקות שיכולת ההשפעה שלהן רבה!
בימנו אנו חשופים לאין סוף סיפורי הטרדות ותקיפות מיניות שמדינת ישראל לא מצליחה לסייע ולעזור לכל אותן נפגעות, במרכז לסיוע ברעננה אנחנו מכירות את הנפשות הפועלות ויודעות והן עושות עבודת קודש, בזכות העשייה שלהן נשים שנפגעו קמות על הרגליים בתקווה חדשה לימים טובים יותר – אם יש לנו את האפשרות לתרום מעצמנו וזמננו ומהיכולת שלנו לסייע- אשרנו!".
דרוקר, שחברה להילה סידון למטרת הפרויקט, מספרת שהן לא תיארו לעצמן את גודל ההיענות של תושבי רעננה ואבן יהודה לתרומת הבגדים.

"הרבה נשים נענו לבקשתנו – קבלנו עשרות שקים מלאים בבגדים מהממים שנראים חדשים, נשים שמו לאלינור ולהילה שקים ליד הדלת ביתם חלק מנשות רעננה הביאו לסטודיו של אלינור "אליברה" בגדים, קולבים ואף התנדבו לסייע באירוע . בנוסף, כשהתקשרתי למרכז לסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית הבנו שהתאריך שבחרנו הוא היום שבו מציינים בכל העולם את יום המאבק הבין-לאומי באלימות כלפי נשים. נשמח אם אנשים יגיעו כדי שנוכל לסייע לכל אותם נפגעים שמגיעים למרכז".

פרטים נוספים בדף האירוע

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן