חדשות רעננה

הקורונה הפכה את המשחק ללא הוגן

רגע לפני תום עונת הכדורסל שעלולה להסתיים בירידה לליגה השניה מספר יואב מזרחי יו"ר אגודת מכבי רעננה על המועדון על סיכויי ההישרדות ולמה רעננה היא עיר של מכבי

למרות ניצחונות במשחקים האחרונים, סיכוי ההישרדות של מכבי רעננה כדורסל נשים תלוי בבקשה להקפאת הירידות או בתקווה שלא תהיה קבוצה שתעלה ליגה יואב מזרחי יו"ר הקבוצה "הקורונה הפכה את המשחק ללא הוגן"

מכבי רעננה זה מוסד ברעננה משנות הקמתה מספר יואב מזרחי יו"ר המועדון, רעננה הספורטיבית  התחלקה להפועל בכדורגל ומכבי בכדורסל וכדוריד, כל מי שגדל ברעננה מכיר את בריכת מכבי המיתולוגית, את תנועת הנוער מכבי צעיר  כל מי שמחובר למורשת העירונית יודע כמה מכבי הייתה חשובה בעיצוב תרבות הספורט העירונית.

יואב מזרחי זכור כבעלים של חנות הספורט המיתולוגית ספורטיב מכהן כיו"ר האגודה משנת 2009 יליד רעננה ומחובר לספורט בעיר כל חייו, "אני בוגר תנועת מכבי צעיר רעננה מכבי היא חלק בלתי נפרד מחיי."

בשנת 2011  אחרי שהוחלט על פירוק האיחוד בין קבוצות הכדורסל של הרצליה ורעננה, הוקמו מחדש קבוצות הגברים והנשים. קבוצת הגברים עברה לניהולה של עמותת על"ה וקבוצת הנשים חזרה לניהול אגודת מכבי רעננה. 

לפני שש שנים חזרה קבוצת הנשים לליגת העל.



מה קרה השנה?

לאורך כל הזמן אנחנו מקפידים על ניהול מקצועי ללא פשרות, קבוצות הנערות היו התשתית לקבוצה הבוגרת. מכבי רעננה, היתה במה מצויינת לשחקניות משמעותית לאורך הזמנים. לירון כהן  ונילי נאתכו ז"ל. 

אנחנו מקפידים על מוסר תשלומים,  על איכות המאמנים אבל היו מספר אירועים שפגעו קשה בקבוצה.

הראשון היה משבר בקבוצת הנערות, לפני שנתיים  שהוביל לעזיבת מאמני הקבוצה יוני דנישבסקי ואורן לם, לצערי יחד איתם עזבו גם מספר שחקניות מה שפגע בתשתית  העתידית של קבוצת הבוגרות.

 השנה האחרונה טרפה הכל, השבתת הליגה, מחסור בשחקנית זרה חיצוניות.נוספת גרמו לכך שלקבוצה היה קשה להתמודד בצורה שווה עם שאר קבוצות הליגה. רוב המשחקים בהם הפסדנו היו בהפרשים נמוכים, שחקנית זרה נוספת הייתה יכולה להיות הגורם המכריע בין הפסד לניצחון והשארות בליגה ללא תלות בהחלטות 

"אני מצפה מראשי הענף להקפיא את הירידות השנה על מנת לתת הזדמנות לקבוצות לשקם את נזקי שנת הקורונה. הגשנו בקשה רשמית להקפאת הירידה ואני מקווה שהיא תתקבל, במידה ולא עדיין קיימת האפשרות שאחת מהקבוצות שאמורות לעלות לא תעמיד תקציב ראוי והקבוצה תשאר בליגה.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן