חדשות רעננה

אחרי השריפה: קרן רועי לא אחסר מתגייסת

עמותת קרן רועי לא אחסר, מסייעת למשפחה שאיבדה את כל רכושה לאחר שביתה נשרף כליל. דביר סקעת: "בני המשפחה נותרו ללא קורת גג ורכוש לאחר שביתם נשרף. אנחנו פועלים כדי לסייע להם בכל הדרוש"

עמותת קרן רועי לא אחסר, בשיתוף קהילת בית הספר ברטוב, פתחה במבצע לגיוס של כספים, ציוד, ובגדים למען זוג הורים ו-3 ילדים מרעננה – שביתם עלה באש. משה חסן, מייסד ויו"ר העמותה, מספר כי בני המשפחה נותרו ללא קורת גג, זכו לסיוע בסך 10,000 שקל אותה התרימה העמותה: "סייענו למשפחה בקניית בגדים, שמיכות, נעליים מכשירי סלולר וציוד לבית הספר. המשפחה זקוקה כעת לכל סיוע ונשמח אם קהילת רעננה תפתח את לבה להמשך תרומות למען המשפחה". 

אם המשפחה: "אני רוצה להודות לקרן רועי לא אחסר ולכל מי שסייע לנו באהבה ובמהירות. אני חייבת לציין, שכבר באותו היום הגיעו אלינו דביר סקעת, דורית ומיטל סיני ודאגו לכל אחד מאותנו. פגשנו באנשים אכפתיים שעוזרים מכל הלב, ברצון וביעילות. מזלנו שאנחנו גרים בעיר שבה קיימת עמותה כמו קרן רועי לא אחסר".

עמותת קרן רועי לא אחסר שפועלת במשך שנים למען תושבי העיר – לא משאירה אף אחד מאחור. גם הפעם נעמדה לצד המשפחה בשעתם הקשה. "השריפה כילתה את תכולת הבית ובני המשפחה נותרו עם הבגדים שעל גופם", אומר דביר סקעת, מנכ"ל העמותה ומספר כי העמותה בשיתוף קהילת בית הספר ברטוב וחטיבת אלון, נרתמו לסייע למשפחה. מורה מבית הספר אלון, דורית מושקוביץ: "אנחנו שמחים שיש לנו קהילה מאוחדת וחזקה וגאים שהצלחנו תוך זמן קצר לגייס את הדרוש בכדי להחזיר למשפחה חוסן וכוח להמשך הדרך".

לירון סטרוזר, מנהלת בית הספר ברטוב: "קהילת ברטוב- הורים, מורים ותלמידים בשיתוף קרן "רועי לא אחסר", התגייסו כדי לסייע למשפחה – דבר שמחמם את הלב. יש לנו קהילה מאוחדת וחזקה ואנחנו גאים שהצלחנו תוך זמן קצר להחזיר למשפחה את הכוח להמשך הדרך".

"צוות החינוך ליווה את הילדים בקניית ציוד – בגדים שמיכות ונעליים. הצלחנו להתרים עבורם מכשירי סלולר מחנות בעיר. הגענו לדירתם לאחר השריפה ואנחנו מנסים לסייע להם בכל הדרוש. במזל גדול, בני המשפחה – זוג ההורים ושלושת ילדיהם לא נפגעו. כעת הם זקוקים לסיוע בכדי שיוכלו למצוא פתרון דיור זמני ולתרומות – כדי שיוכלו להשתקם ממצבם", אומר סקעת.

לתרומות לסיוע למשפחה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן