חדשות רעננה

איך לבחור פיצרייה ברעננה?

פיצה היא פיתרון מעולה לארוחת צהריים או ארוחת ערב בימי החופש הגדול. מבין כל מבחר הפיצריות, איך בוחרים את האחת שתפנק את המשפחה שלכם?

אם חוזרים אחורה בזמן כמה שנים אחורה, למצוא פיצרייה ברעננה היה עניין די בעייתי. בשנים האחרונות פיצריות הפכו להיות חלק מהנוף ברעננה ועכשיו מתוך כל המבחר צריך לבחור את הפיצרייה שבה תפנקו את הילדים ואת עצמכם. איך בוחרים פיצרייה ברעננה? יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב:

  • איכות החומרים – חומרי גלם איכותיים וטריים הם הבסיס של פיצה מושלמת. בחרו פיצרייה ברעננה אשר מקפידה על איכות החומרים, עושה שימוש בירקות טריים וככל הנראה יש לכם נוסחה מנצחת.
  • איכות השירות – השירות הוא חלק בלתי נפרד מהטעם. כאשר המוכר מגיש לכם את הפיצה עם חיוך, או כאשר השליח מגיע בשמחה אליכם עד הבית, סביר להניח שגם הפיצה תהיה טעימה ומזמינה.
  • מגוון התוספות – יש כאלו שאוהבים אנשובי, אחרים אוהבים פפרוני ויש את אלו שאוהבים פיצה עם זיתים או פיצה עם אננס. כך או אחרת, כאשר מגוון התוספות המוצעות הוא רחב, אפשר לנצל את ההזדמנות כדי לפתוח את בלוטות הטעם לאופקים חדשים ולהתענג על הביס המושלם.
  • טריות הבצק – בצק שנאפה באותו היום שונה בטעמו מבצק שהוכן ואז הוקפא. אם בפיצרייה שבחרתם מכינים את הבצק באותו היום (או לאורך היום כדי לשמור אפילו יותר על הטריות), יש סיכוי טוב מאוד שאתם הולכים ליהנות עד הגג.
  • לוח הזמנים למשלוחים – יש פיצריות שידועות בכך שיש להמתין זמן רב למשלוח. כשאתם עם ילדים, עדיף לבחור פיצרייה ברעננה שמתמחה בין היתר גם בנושא המשלוחים. בדרך הזו הפיצה תגיע טריה, חמה וסופר טעימה עד אליכם הביתה.
  • מחיר – ישנם מחירים מגוונים מאוד למאכל האיטלקי. בחרו את הפיצרייה שבה התמהיל בין המחיר שתתבקשו לשלם לבין הפיצה שאותה תקבלו הוא הטוב ביותר מבחינתכם.
  • מתכון מנצח – תמיד אומרים שעל טעם ועל ריח אין מה להתווכח, והאמת היא שזה מאוד נכון. מן העבר השני, יש פיצריות שמציעות מתכון מנצח למאכל האיטלקי וכאשר מוצאים את הסלייס המושלם, כל מה שרוצים ה שתגיע הארוחה הבאה כדי שאפשר יהיה שוב להזמין מגש אחד או יותר.
  • דקה או עבה – יש פיצריות שמתמחות בפיצות דקות, אחרות שתחום ההתמחות שלהן הוא פיצות עבות ויש כמובן גם פיצריות שמציעות משני סוגי הבצק. כך או אחרת, אם יש לכם העדפה ברורה בנושא, כדאי לוודא שהפיצריה הנבחרת מציעה את מה שאתם אוהבים.

אם כן, יש כמה וכמה פרמטרים המשפיעים על איזו פיצרייה לבחור. המלצה שלנו: גם אם מצאתם את הפיצרייה המושלמת, אל תפסיקו עם החיפושים, כי על סלייס מושלם לא מתפשרים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן