חדשות רעננה

הזמנה לשעה של שקט

חוג היוגה בקאנטרי רעננה מושך אליו עשרות אנשים מכל אזור השרון. באו להכיר את החוג הכי מרגיע בעיר

בשנתיים האחרונות מדינה שלמה חיה בחרדה ובאי שקט. זו כנראה הסיבה לכך שיותר ויותר ישראלים מתמכרים לכדורי הרגעה, או לפן הבריא יותר – לחוגי יוגה ומדיטציה שהם הטרנד החדש לרוגע ומתכון לחיים טובים.

הדבר הבולט ביותר בקאנטרי רעננה הוא העושר הגדול של החוגים. מדי שבוע מעבירים מיטב המורים והמדריכים בעיר עשרות חוגים, בהיקף של 220 שעות – נתון מרשים שהופך את הקאנטרי לבירת החוגים של השרון.

אין עוד מקום באזור שבו תוכלו למצוא מגוון כל כך רחב של חוגים, בהם: קפוארה, התעמלות קרקע, מחול, בלט, יוגה, קרטה, היפ הופ, יצירה, אירובי, התעמלות לגברים, נשים וילדים, פלדנקרייז, ספינינג, פילאטיס, טניס שולחן, מדיטציה וקט רגל.

הפעם יצאנו לקאנטרי ברעננה כדי להתרשם מסודות היוגה שיכולים לסדר ולשפר לכם את החיים. לדברי אורית אופיר, מדריכת החוג בקנטרי ברעננה, ליוגה פנים רבות. "לא מדובר רק במתיחות ותנוחות אלא בדרך חיים. קהל היעד שלנו הוא נשים וגברים שמחפשים שלווה ורוגע בעיקר בתקופה האחרונה שרוויה בלחצים ובסטרס".

כשרוב האנשים שומעים את המילה יוגה, הם חושבים על סוג ספורט של תנועות איטיות וחד גוניות. היוגה במהותה היא תרגול רוחני שמטרתו לעזור לנו להגיע למצבי תודעה גבוהים ולשלווה נפשית, גמישות, נשימה נכונה, לשפר את השינה שלנו, יכולת הריכוז, שיפור פעילות מערכת העיכול ועוד.

לדברי אורית מדריכת החוג, מורה ליוגה ופילטיס ב-18 השנים האחרונות, מדובר בחוג שבו ניתן להתנסות במגוון שיטות יוגה – משעורי זרימה ועד לשעורים בהם עובדים על חוזקו של הגוף. בחוג עובדים על השרירים והמפרקים, על ההיבט הפיזי ועבודה עמוקה על התודעה. "אנחנו עובדים על נשימות, גוף נפש. היוגה היא דרך חיים שכל אחד יכול לאמץ וליהנות ממנה. היא מתאימה כמעט לכולם אפילו לילדים", אומרת אורית ומסבירה: היוגה היא כמו עץ עם שמונה ענפים:

יאמה (הדיברות האוניברסליות של המוסר)

ניאמה (היטהרות עצמית)

אסנה (תנוחה)

פראנאימה (שליטה בנשימה)

פראטיהרה (התכנסות החושים פנימה)

דהאראנה (ריכוז)

דהיאנה (מדיטציה)

סאמאדהי (איחוד)

אלו הם בעצם דרגות של התפתחות אישית רוחנית כששלב אחד מוביל אל הבא אחריו. אבל גם כמכלול, אין כלל אחד חשוב מן השני, וכולם משלימים את התהליך האישי של הפרט להארה – סמדהי. החוג מומלץ גם למי שרוצה להתנסות וליהנות".

קאנטרי רעננה
רחוב הסדנא 15, רעננה
טלפון: 7414745 – 09

שעות פתיחה: שני – חמישי 05:15-23:00, בימי שישי 05:15-18:00, בשבת 06:30-19:00 ובימי ראשון 18:00-22:00 (חדר כושר בלבד).

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן