חדשות רעננה

הזמנת שירות הסעות ברעננה

זקוקים להסעה ברעננה, אך לא בטוחים איזו הסעה תתאים? במאמר הבא נסביר על שירותי הסעות, מה הם מאפשרים לכם ואיזו הסעה יכולה להתאים לכם.

קרדיט תמונה :depositphotos

מהם שירותי הסעות?

שירותי הסעות הם למעשה שירות פרטי המאפשר לכם לבצע הזמנת שירות הסעות ברעננה או בכל מקום אחר בארץ, כדי לנסוע למקומות שונים ובמטרות שונות. אנשים משתמשים בשירותי הסעות כדי להגיע לעבודה בכל יום, כדי לנסוע לטיול ברחבי הארץ, כדי להגיע למסגרות החינוך ואפילו כדי לנסוע הלוך וחזור לאירוע. השירות מאוד משתלם ויעזור לכם להגיע ממקום למקום דיי בקלות. 

מה שירותי הסעות מאפשרים לכם?

שירותי ההסעות מאפשרים לכם להנות משירות של רכבים שלוקחים אתכם ממקום למקום באופן פרטי ובמיוחד עבורכם. אתם סוגרים אותם מראש עם חברת ההסעות, כמו חברת הסעות השחף והנהג יודע שהוא לוקח רק אתכם ואת חברי הקבוצה אל היעד המכוון מראש. בניגוד לתחבורה ציבורית, הנהג לא עוצר באמצע כדי לקחת נוסעים נוספים וזה חוסך לכם המון זמן. אפשר לומר שזהו שירות מאוד יעיל וחסכוני בזמנים. 

איזו הסעה לבקש עבור הנסיעה?

איך תדעו איזו הסעה יכולה להתאים לכם? הרי בחברת הסעות יש מגוון סוגים של רכבים. בעניין זה חשוב לדעת כי התאמת ההסעה היא לפי כמות המקומות המבוקשים. החוק קובע כי בכל רכב ניתן לנסוע לפי כמות המיקומים הקיימים. אם במונית יש חמישה מקומות, הרי שארבעה אנשים יכולים לנסוע ברכב, לא כולל הנהג. בחברת הסעות מקצועית, תמצאו מוניות רגילות, מוניות גדולות ל-6-9 אנשים, מיניבוסים שיכולים לקחת עשרה אנשים ועד 25 אנשים וגם אוטובוסים עם שלל מקומות. כבר בשיחה הטלפונית, יש לומר כמה נוסעים אתם והסדרן כבר יתאים עבורכם את ההסעה המתאימה ביותר.

האם הסעה גדולה יותר, עולה יותר?

הסעה גדולה יותר בהחלט עולה יותר לא בגלל כמות הנוסעים, אלא בגלל שהיא צורכת יותר דלק שהוא לא תמיד בנזין, אלא סולר, שהינו יקר יותר. עם זאת, כאשר נוסעים בהסעה גדולה, גם קבוצת האנשים היא גדולה ולכן העלות מתחלקת בין כולם. כך לדוגמא, אם הזמנתם הסעה של אוטובוס עם 60 מקומות עבור 56 אנשים בעלות של 2000 שקלים, הרי שכל אדם ישלם כ-36 שקלים. בעלות כזו זה מאוד משתלם לנסוע בקבוצה.

האם ניתן לשריין הסעה למספר ימים?

בהחלט! שירותי הסעות נועדו לנסיעות פרטיות קצרות או ארוכות. חשוב לדבר עם חברת ההסעות, לספר על היעד שלכם או הטיול, לכמה ימים תזדקקו להסעה, האם יש עצירות וצריך לנסוע למספר מקומות. לפי התשובות שלכם, יוכל סדרן ההסעות להתאים לכם הסעה וגם נהג שיכול להיות יחד אתכם בטיול של מספר ימים. בתי ספר וגם טיולי תיירים משתמשים בשירות זה כל הזמן. זה נוח, פשוט ומאוד יעיל.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן