חדשות רעננה

הקרב על הועד

עשרה חברי מועצת העיר מהאופוזיציה הגישו עתירה מנהלית בדרישה לקיום ישיבה שלא מן המניין, חיים ברוידא: מדובר בעתירת סרק שכל תכליתה היא אגו וג'ובים

דרישה לקיום ישיבת מועצה

סיעת מרצ ועשרה מחברי המועצה הגישו עתירה מנהלית לבית המשפט בדרישה לקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין.

לטענת העותרים, התעלם ראש העיר חים ברוידא  מהחוק, כאשר לא זימן ישיבת מועצה וזאת בניגוד לפקודת העיריות לפיה יש לכנס ישיבת מועצה  תוך 7 ימים, לברשת שני שליש מחברי המועצה.

חברי המועצה הגישו את העתירה באמצעות עורכי הדין אורי הברמן וזיו ויסמן, בעתירה טענו כי ראש העיר לא הגיב לפנייתם ולכן נשלחה פנייה לממונה על המחוז בבקשה כי יפעל לכינוס הישיבה, אך גם הוא התעלם מהבקשה ולכן הוגשה העתירה.

ביום שלישי הקרוב 19.10 תתקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין לדיון בדוח מבקר העירייה, ישיבה אותה יש חובה לקיים עד חודשיים מהגשת דו"ח המבקר. על פי חוות דעת משפטית של השופטת בדימוס שרה פריש,  שקיבלה עיריית רעננה אין לקיים שתי ישיבות שלא מן המניין באותו חודש ולכן בקשתם של חברי האופוזיציה לא יכולה להתקיים.

תגובת ראש העיר רעננה, חיים ברוידא:
מדובר בעתירת סרק של קבוצת חברי מועצה, שכל תכליתה היא אחת – אגו וג'ובים המתוגמלים בתלושי שכר. לא נסכים לסחטנות פוליטית. אני וחברי המועצה בקואליציה, נמשיך לעסוק בטובת העיר רעננה, בתנופה העשייה הצמיחה והשגשוג הבולטים בכל פינה בעיר. נמשיך לעמוד על הערכים ועל העקרונות של אמינות ויושרה פוליטית.
אותה קבוצת של חברי מועצה, אינם מקבלים את כללי המשחק הדמוקרטי. מתוך שיקולים ואינטרסים אישיים וזרים הם יהיו מוכנים לפגוע בתושבי העיר. לא נאפשר להם. צר לנו, כי אותה קבוצה, גוררת את העירייה ואת משלמי המיסים לעתירות מיותרות שתידחנה.
העירייה פעלה ופועלת גם בנושא זה על פי החוק ועל בסיס ייעוץ משפטי עירוני, ואת עמדה זו תציג העירייה בבית המשפט.

האם יאושר תקציב עיריית רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן