חדשות רעננה

השבוע ברעננה הסיפורים הקטנים של השבוע בעיר

השבוע ברעננה, הסיפורים הקטנים של השבוע בעיר, ברוידא והרשימה סיירו בעזה. אבי יוסף חגג בר מצווה לבנו הלל, קהילת יד לבנים סייעה בהצלת מזון, שאנן סטריט דיבר על שלום במשכן ברעננה

השבוע ברעננה
השבוע ברעננה חברי הרשימה של ברוידא בסיור בעזה
 חברי רשימת חיים ברעננה למועצת העיר, רשימת ראש העיר חיים ברוידא ערכו השבוע סיור בקיבוצי העוטף בגבול עזה. בקיבוץ ארז, ניר עוז, בארי ובמתחם המסיבה – נובה.
חיים ברוידא: "אני גאה לעמוד בראש רשימה עם רוב נשי, המייצגים את הפנים היפות של רעננה וארץ ישראל. קבוצה ערכית. תמיד עקבתי אחר עשייתם בצנעה למען הקהילה. המון גאווה בלב הייתה לעמוד בטבורו של קיבוץ בארי ולהאזין ממקור ראשון לתיאוריו של חבר הרשימה, אסף טבצ'ניק, לוחם ומפקד בשייטת, על הקרב שניהל ב-7 באוקטובר.
 
בר מצווה הלל יוסף
זאב בילסקי, אבי יוסף, יקי ודמני נחום חופרי חוגגים בר מצווה להלל יוסף

ביום חמישי האחרון התקיים אירוע בר מצווה להלל יוסף בנו של המועמד לראשות העיר, עו"ד אבי יוסף, במלון פרימה ברעננה. בין האורחים שהגיעו לכבד את עו"ד אבי יוסף נצפו גם ראשי העיר זאביק ביילסקי ונחום חופרי וכן המשנה לראש העיר לשעבר יקי ודמני.
שיהיה במזל טוב.

 

משפחת יד לבנים רעננה
משפחת יד לבנים רעננה מסייעים בליקוט מזון

משפחת יד לבנים רעננה בראשות יושבת הראש הנמרצת רונית פיינסברג, יצאה השבוע ליום התנדבות בלקט ישראל. 
המשפחות סייעו בהצלת מזון. מיון ואריזת ירקות ופירות.

שאנן סטריט במשכן למוסיקה ואומנויות רעננה צילום: דורון בכר
שאנן סטריט במשכן למוסיקה ואומנויות רעננה צילום: דורון בכר

התרבות חוזרת לרעננה. במשכן למוסיקה ואומנויות נפתחה העונה 8 של פסקול ישראלי עם יואב קוטנר. האורח הראשון סולן הדג נחש שאנן סטריט שדיבר על מוסיקה, היפ הופ והתקווה לשלום למרות המצב.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן