חדשות רעננה

טאבלט למבוגרים

כחלק ממערך התמיכה הכוללת לאוכלוסייה המבוגרת בעיר, עיריית רעננה, בהובלת האגף לשירותים חברתיים יוצאת במבצע חלוקת מכשירי טאבלט לאוכלוסייה המבוגרת בעיר

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, מעניק תעודת הוקרה לרבקה רוזנשטוק ומכשיר טאבלט

עיריית רעננה ממשיכה ומרחיבה את מערך הסיוע לבני האוכלוסייה המבוגרת בעיר, על רקע משבר הקורונה.

בימים האחרונים, החלה העירייה, בהובלת האגף לשירותים חברתיים, במבצע חלוקת מכשירי טאבלט לרווחתם של בני הגיל השלישי בעיר, במטרה להעניק להם את מגוון הפתרונות והסיוע בהתמודדות עם המשבר, לרבות הסתייעות בעזרים דיגיטאליים, ועידוד הפעילות הקוגניטיבית.

 המכשירים מוענקים לתושבי העיר, בליווי הדרכה אודות אופן השימוש, המוענקת להם על ידי מתנדבים, בני נוער תושבי העיר, בפעילות שלצד חשיבותה בתפעול המכשיר, נושאת ערך מוסף בחיזוק הקשר הבינדורי בעיר. במסגרת המיזם, ביקר היום, 4.2.21, ראש העיר רעננה חיים ברוידא  בביתה של תושבת העיר, רבקה רוזנשטוק, והעניק לה מכשיר טאבלט אישי, ועמו תעודת הוקרה על עשייתה החברתית הענפה בעיר.

 רבקה, שהנה פעילה בולטת בעיר בתחום ההתנדבות, הודתה לראש העיר על המכשיר, שישמשה בין ביתר להתנהלותה בפעילותה החברתית למען תושבי העיר.

 במפגש, הודה ברוידא לרבקה על תרומתה לחברה ברעננה, ועל פעילותה ההתנדבותית הכוללת בין היתר הפעלת קבוצת התנדבות להסעת תושבי העיר לטיפולים רפואיים, התנדבות עם ילדים במערכת החינוך, סיוע בארגון הענקת חבילות מזון לנזקקים, פעילות למען נשים ועוד.

 "בתרומתך הנך מהווה דוגמא ומופת לרוח התנדבות, במתן מענה לצורכיהם של מגוון אוכלוסיות בעיר, הן בשגרה והן בהתמודדות עם משבר הקורונה", נכתב בין היתר בנוסח תעודת ההוקרה, מאת ראש העיר.

 עוד נכחו במפגש, סגנית ראש העיר, חברת מועצת העיר, דרורה כהן, הממונה על הרווחה, ונציגי האגף לשירותים חברתיים בעיר, אשר ציינו את שיתוף הפעולה הפורה של רבקה עם האגף, למען תושבי העיר. 

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן