חדשות רעננה

"כל לקוח שמגיע אלינו מרגיש בבית"

מירב קצב-אדר, סגנית מנהלת סניף בנק הפועלים ברעננה, מדברת על הייחודיות של הסניף, על הצוות שעונה ללקוחות בכל שעה ומספק לו מענה מקצועי בכל ההיבטים: "לקוחות שמגיעים אלינו מקבלים יחס VIP ואת האשראי שמתאים לצרכיהם".

מירב קצב אדר סגנית מנהלת בנק הפועלים סניף אחוזה רעננה

ברחוב אחוזה 112 ברעננה, שוכן סניף בנק הפועלים, שמעניק שירותי בנקאות לעסקים וללקוחות פרטיים עם יחס שירותי ומקצועני.

מירב קצב-אדר, מנהלת המחלקה העסקית וסגנית מנהלת הסניף בשלוש השנים האחרונות, מספרת על הייחודיות של הסניף: "כל לקוח שמגיע אלינו מרגיש שהוא הגיע הביתה. אנחנו מאמינים בהיכרות אישית עם הלקוח, שמקבל ייחס אישי ומרגיש שיש לו עם מי לדבר. אני למשל, נותנת את הטלפון האישי שלי ללקוחות שיכולים לפנות אליי בכל שעה. מי שמגיע אלינו למחלקה, מקבל ליווי צמוד מהמחלקה העסקית וגם מכל צוות הבנק – שמתאים עבורו את המוצר או השירות הבנקאי בהתאם לצרכי העסק שלו". 

 עם אילו עסקים אתם עובדים?

"אנחנו מספקים שירות למגוון עסקים בכל תחום – מנדל"ן, בנייה ועד לחנויות ועסקים קטנים. הצוות שלנו נותן מענה ומעטפת בתחום העסקי הכולל אשראי בסכומים נמוכים וגבוהים – הכל תלוי בצרכי העסק". 

אלו שירותים אתם מספקים?

"המחלקה העסקית עוסקת בעיקר בתחום האשראי. מרבית הלקוחות זקוקים לאשראי ושירותי מט"ח וסחר חוץ. [מדוע הכרחי?] אנחנו נותנים לבעלי העסקים מענה בתחום האשראי והפיקדונות בהתאם לצרכי העסק שלהם".

לדברי קצב-אדר, המחלקה העסקית של הסניף מונה 3 עובדים מקצועיים ושירותיים עם הפנים ללקוח. "שירות, מקצועיות ומקצוענות זו תפיסת העולם שלי כמנהלת מחלקה וסגנית מנהלת הסניף. יש לנו צוות שמוביל בהיבטים האלה. כל לקוח שלנו מקבל את המעטפת המיטבית מבחינתנו כך שהוא לא צריך לצאת מהסניף שלנו ולחפש פתרונות במקום אחר".

*כתבה בשיתוף בנק הפועלים 

"אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מתן האשראי כפוף לאישור הבנק ולתנאיו".

. "כל לקוח שמגיע אלינו מרגיש שהוא הגיע הביתה. אנחנו מאמינים בהיכרות אישית עם הלקוח, שמקבל ייחס אישי ומרגיש שיש לו עם מי לדבר.

בנק הפועלים צילום: אביב גוטליב

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן