חדשות רעננה

לא יתכן שראש עיר ירגיש מאוים בעיר שלו

מה שהם עושים זה הטרדה לא הפגנה, ראש עיריית רעננה חיים ברוידא בראיון לרעננה ניוז בעקבות אירוע בו הותקף אתמול בערב ומעביר מסר לתושבי רעננה "כראש העיר אני עושה הכל כדי למנוע את הפגיעה בתושבי העיר"

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא הטרדות ליליות ברעננה

מה היה אתמול בערב?

"האירוע אתמול היה המשך לשבועיים בהם קבוצה מאורגנת שמה לה כמטרה לשבש את החיים סביב ביתו הפרטי של ראש הממשלה נפתלי בנט וזאת תוך פגיעה מכוונת בשגרה של תושבי רעננה.

זה לא הפגנה אלא הטרדה מכוונת, הם מגיעים  בכל יום בשעות אחר הצהריים ועד לשעה 11 בלילה עם רמקולים ברעש חריג, ואפילו רעשים מדומים של אזעקות, עם תופים, מצילתיים וסירים והכל במטרה להטריד.

אתמול בערב הוזמנתי לברך באירוע של חב"ד במסעדה ברחוב אחוזה 77. באירוע היו עשרות אנשים סביב שולחנות החבורה של המטרידים עברו באחוזה עם כל הרעש וההמולה שהם מייצרים,  כאשר אחד המטרידים  זיהה אותי הם הקיפו אותי באיומים צעקות וקללות במשך דקות ארוכות. זה היה אירוע לא נעים, רק אחרי מספר דקות התערבו השוטרים שליוו את המטרידים והרחיקו אותם ממני."

זו לא זכות בסיסית להפגין?

"חופש הביטוי והדמוקרטיה הם בדמי אבל זה לא המצב, זה לא דומה לבלפור, ההפגנות ברעננה הן ליד ביתו הפרטי של ראש הממשלה, ההפגנות בבלפור התנהלו במוצאי שבת ולזמן מוגבל כאן ההפגנות הן כל ערב וללא שום שליטה של המשטרה על האירועים. האירוע אתמול היה שיא של בריונות. הם מגיעים כדי להטריד ולא להפגין."

אחרי שניפצו את שמשת הרכב שלך, זה אלימות שני אתה מרגיש מאויים?

" לא מרגיש פגיעה בבטחון האישי שלי, אני לא חושב שמישהו יעז לפגוע בי. אני מוגדר כרמת סיכון 3 הוגברה הערנות סביבי וסביב הבית שלי. תוגברו אמצעי האבטחה. אני לא מסתובב עם אבטחה צמודה אבל לא יתכן שראש עיר ירגיש מאויים בעיר שלו.

באתי לשרת את הציבור ברעננה ואני אמשיך לעשות כך,  אסור שיהיה מי שיחשוב שהוא יכול לאיים על ראש עיר. אני נגד אלימות חייבים להיות מאופקים, אני מתכוון לפנות לבג"צ בשם תושבי רעננה בבקשה להתערב ולמנוע את התופעה "

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן