חדשות רעננה

"לרוץ" המדריך למתמודדים בבחירות

שי אבן היה מעורב ב 27 מערכות בחירות, ועכשיו הוא כתב על זה ספר "לרוץ", חובה לכל מתמודד ולכל מי שרוצה להבין איך מתנהלות מערכות הבחירות מאחורי הקלעים

הקמפיין הראשון שניהל שי אבן היה למועצת העיר ברעננה בשנת 2008, סטודנט צעיר שהוביל להצלחה חסרת תקדים עם 5 מושבים במועצת העיר. 15 שנים אחרי הוא הוציא ספר מדריך חובה לכל מי שרוצה להבין מה זה קמפיין בחירות.

שי אבן חבר מועצת העיר רעננה בעבר, מרצה לתקשורת באוניברסיטת רייכמן, לשעבר מנהל האסטרטגיה במשרד בן חורין אלכסנדרוביץ, והיום מנהל שיווק של קבוצת נופר אנרגיה

״לרוץ: כך תנצחו בבחירות המקומיות״ נכתב עבור המתמודדות והמתמודדים של בחירות 2023, ובכלל. הספר מכיל כלים, המלצות ומתווה לתכנון וצליחת מערכת הבחירות המקומית בישראל.

הספר נולד מתוך עשרים שנות הניסיון של שי אבן בקמפיינים פוליטיים ובעשייה בשלטון המקומי ונועד כדי לעודד אנשים חדשים לקחת חלק במערכה הזו, לטובת קידום שלטון מקומי חזק ועצמאי בישראל.

הספר בנוי מחמישה פרקים העוסקים בכל התהליכים הרלוונטים לניהול נכון של קמפיין בבחירות המקומיות: הערכות מוקדמת, ניתוח סקרים וביצוע מחקר, בניית אסטרטגיה פרסומית ודיגיטלית, ניהול מטה הבחירות והערכות וניהול יום הבחירות.

הספר מבוסס על מקרי בוחן אמיתיים מבחירות בישראל, ומיועד הן למועמדים לרשויות המקומיות – לראשות העיר ולמועצות, והן למנהלי המטות, לקמפיינרים המתחילים ולפעילים מרכזיים.

לרכישת הספר

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן