חדשות רעננה

מאירים את התקווה ואת החומה ברעננה

מאירים את התקווה ואת החומה ברעננה. החומה המפרידה בין רעננה לכביש 531  נצבעה כולה בציורי גרפיטי על ידי אומנים מכל הארץ ובשיתוף תושבים שהציבו כסאות כסמל להשבת החטופים, אותם צבעו למיזם אומנות

חומות של תקווה ברעננה צילום: הלה נס
עיריית רעננה למען השבת החטופים! במיזם חומה של תקווה

מאירים את התקווה ואת החומה ברעננה, החומה המפרידה בין רעננה לכביש 531  נצבעה כולה בציורי גרפיטי על ידי אומנים מכל הארץ ובשיתוף תושבים שהציבו כסאות כסמל להשבת החטופים, אותם צבעו למיזם אומנות.

מיזם "חומה של תקווה" מיצג אומנותי קהילתי שמובילה העירייה, בשיתוף התושבים ואומנים ובראשם האמן רפי בלר, יוזם המיצג, נועד להעלות את המודעות לנושא השבת החטופים והנעדרים ולהציבו בראש סדר היום הציבורי. במסגרת המיזם, שילבו כוחות אומנים מכל רחבי הארץ לצד תושבים על הכנת ציורי גרפיטי ואומנות על החומה הניצבת ברחוב המיתר בעיר. זאת לצד צביעה וציור של כסאות, המסמלים את החטופים: כל כיסא כמייצג סיפור חיים ועולם ומלואו.

מאות תושבים הגיעו לאירוע השקת המיזם ביום שישי אחר הצהריים להביע הזדהות עם קורבנות המלחמה ועם משפחות השבויים והנעדרים. עיריית רעננה קוראת לציבור להגיע למתחם ולהביע תמיכה כמסר של אחדות תמיכה ותקווה להשבת החטופים.

חיים ברוידא ראש עיריית רעננה: "מזמין את תושבות ותושבי רעננה למיזם הגרפיטי הענק על חומת כביש 531, (ברחוב הפרחים, מאחורי הבית של בנג'י). עשרות אמנים רעננים, הביעו בימים האחרונים באמצעות ציור ויצירה, את כאבם וההזדהות עם החללים, עם הנעדרים ובני הערובה. תודה לרפי בלר, שהוביל את המיזם."

הנחיות פיקוד העורף

ההגעה למקום בהתאם להנחיות המעודכנות של פיקוד העורף החל ממוצאי שבת החמיר פיקוד העורף את ההנחיות הנוגעות לשגרת החרום ברעננה, עיריית רעננה פרסמה את ההנחיות החדשות התקפות עד להודעה חדשה.

• אולמות הספורט יהיו פתוחים בהתאם למתווה פיקוד העורף בהגבלת כמות ותלוי קרבה של מרחב מוגן. עדכון אודות הפעילות והשעות יישלח ישירות על ידי רכזי הענפים לקבוצות.
 
• מגרשי הספורטק יהיו סגורים.
 
• קריית הספורט והנופש – חדרי הכושר, שעורי הסטודיו ומרכז הטניס יהיו פתוחים בהתאם למגבלות ההתקהלות של פיקוד העורף. בריכות השחייה יהיו סגורות.
 
• אנו קוראים לציבור להקפיד על הנחיות ההתקהלות של פיקוד העורף: עד 30 איש בשטח פתוח, ועד 300 איש בשטח סגור.
 
• שבים ומזכירים: בעת אזעקה, על התושבים להגיע תוך דקה וחצי למרחב המוגן ביותר בקרבתם, ולשהות בו 10 דקות.
 
חומות של תקווה ברעננה צילום: הלה נס
חותות של תקווה ברעננה צילום: הלה נס

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן