חדשות רעננה

מדברים בחירות עם רחלי בן ארי סקעת "רעננה היא הבית בו אני פועלת למען הציבור"

מדברים בחירות עם ראש רשימת הליכוד למועצת העיר רעננה רחלי בן ארי סקעת "כאשת כספים מתחייבת לשמור על הקופה הציבורית ולדאוג לחלוקת משאבים הוגנת למען כל תושבי העיר"

מדברים בחירות
מדברים בחירות עם רחלי בן ארי סקעת ראש רשימת הליכוד למועצת העיר רעננה

מדברים בחירות עם רחלי בן ארי סקעת יו"ר הליכוד רעננה וראש רשימת הליכוד למועצת העיר רעננה.  רחלי בן ארי סקעת יועצת מס וסגנית נשיא לשכת יועצי המס בישראל פעילה בעשיה הציבורית ברעננה כבר יותר מעשור ומתמודדת בראש רשימת הליכוד למועצת העיר

אנחנו מכירים שנים, גם כיו"ר הליכוד ברעננה, וגם כחברת מועצה וכפעילה חברתית, למה לבחור בך בבחירות הנוכחיות? מה מבדל אותך או שונה בך?

אני עם ניסיון פוליטי רחב וארוך שנים, אני כאן לאחד. מה שקרה בקדנציה האחרונה אסור שיקרה ברעננה.  רעננה בה גידלתי את ילדיי מעל 36 שנים הייתה דוגמה ומופת לסובלנות וכבוד הדדי תוך שמירה על הסטטוס קוו. בקדנציה שלי עם ביילסקי חלקה הייתי בקואליציה ובחלקה ישבתי באופוזיציה אני יודעת מה זה להיות שומר סף. פעלתי בוועדת כספים תוך שמירה על הקופה הציבורית כאשת מקצוע ביקרתי את חלוקת המשאבים לעיר, אוכלוסיות מוחלשות היו עבורי במרכז שאותו נדרש לטפח.

הנהגתי מאבק לא מתפשר לזכויות שוות בחינוך ומניעת אפליה. מצאתי פתרון הולם בחינוך הדתי למוסד חינוכי שוויוני והישגי. דאגתי לטיפול בבעלי חיים שהוזנחו ועונו דאגנו לפתרון עבורם. פעלתי למען תקציבים לתרבות תורנית ובתי כנסת.  הגשתי עשרות שאילתות והצעות לסדר. תקנון ועדי שכונות לקיום בחירות דמוקרטיות ונציגות בכל שכונה.  שעדיין לצערי לא טופל . תאגיד המים ומכרזים פסולים קיבלו משקל גדול מאוד במאבק לצמצום עלויות וביזבוז כספי ציבור.

זה היה תמיד בכבוד בנועם הליכות תוך דאגה לציבור ששלח אותנו לייצג אותו בנאמנות . דבר אחד למדתי ולקחתי מראש העיר המיתולוגי שלנו ביילסקי. ישנם סוגים רבים של שליחי ציבור. והחשוב מכל הוא להיות שליח ציבור בנאמנות להיות נאמן לשולחך.  שיעמוד מולך תמיד האידיאולגיה שלך ולא הכיסאולוגיה.

 

באחד מחוגי הבית שלך אמרת   את המשפט "נצליח כחברה רק אם נהיה אנשי ה8 באוקטובר". למה התכוונת?

התכוונתי לכך שבחברה דמוקרטית לגיטימי שלכל אחד יהיה דעה אחרת אולי אפילו שונה לחלוטין מזו של האחר. אבל זה ינוהל בשיח נכון וראוי עם גבולות גזרה מאוד ברורים של מה מותר ומה אסור להגיד ולעשות, שלא נשכח אף פעם שאנחנו משפחה ונשמור על פרופורציות. ושנדע לכבד אחד את השני גם כשלא מסכימים.

מה את מצפה מראש העיר הבא? האם את ממליצה על מישהו? ומה את מצפה מהמועצה הבאה מבחינת תוצאות והתנהגות?

אני אתחיל מהסוף, אין לנו מועמד שאנחנו ממליצים עליו. אך יחד עם זאת המועמדים המתמודדים ראויים ונאחל למנצח בהצלחה למען רעננה.  הציפייה שלי מראש העיר היא שיביט החוצה. יבין כמה חשוב שלכולם יהיה פה מקום במועצה וירכיב קואליציה רחבה ככל שאפשר שמייצגת את כל החברה הרעננית. מחברי המועצה אני מצפה לשים מול עיניהם רק את ענייני רעננה ומה שלא רעננה לא מעניין.

 

רחלי בן ארי סקעת

את מכירה את הפרטים הקטנים בעיר ומדברת מוניציפלית, מה הם הנושאים הבוערים ביותר מבחינתך בהם תטפלי ראשונים?

היה לי מאוד קל כמו בכל קמפיין טיפוסי להוציא כמה כותרות כלליות על ביטחון איכות חיים וכו'. בחרתי אחרת, בשנתיים האחרונות ערכנו אני ואנשיי ביקורים בכל חלקי העיר ולמדנו מה כואב ומה מציק לתושבים. וכמובן ממה הם מבסוטים. 

לדוגמא: ידעת שבשכונת נווה זמר הכי מפריע שלא הסתיים פיתוח השכונה? שיש שם מכת יתושים כל השנה?

בשכונת קרית שרת, הנושא הדחוף ביותר הוא תשתיות, מדרכות, ומערכות ביוב?

במזרח העיר, הנושא הדחוף ביותר הוא ניקיון?

מבחינתי זו תוכנית עבודה, למדתי מה מפריע ועכשיו יחד עם חבריי למועצה וראש העיר נשאר לנו רק לפתור.

אם אני נותן לרחלי 2 דקות לפנות לציבור הרענני ולבקש את קולו, מה היית אומרת?

 אני רחלי בן ארי סקעת, יו"ר סניף הליכוד ברעננה, בעלת משרד ייעוץ מס, סגנית נשיאת לשכת יועצי המס. ראשית הקריאה שלי לנשים, תראו אותי, אני יו"ר תנועה בעיר, אני קוראת לכם לא משנה מה עמדתכם לקום כנשים והוכחנו באוקטובר כמה אנחנו חזקות. וזו קריאה לכל אישה, קומו תיכנסו ותתחילו להשפיע ולהוביל.  אני סלף מייד וומן. 

בניתי את עצמי בעשר אצבעות שלי. אני לא מבקשת תמיכה בי כי יש לי בן משפחה מיוחס או חברים מיוחסים ואני לא נתלית על הישגי עבר לא לי. אני כמו תמיד מגיעה עם שרוולים מופשלים לעבוד בשביל הציבור ששלח אותי. פחות דיבורים יותר מעשים.

אני יודעת להגיד לכם שאחת לחודש אני מתכוונת לשבת עם קהל הבוחרים בכדי לוודא שאנחנו עומדים בתוכנית העבודה. אני הולכת להיות התושבת רחלי במועצת העיר בכדי שכל התושבים ידעו שיש שם אחת משלהם ושאצלה הכל שקוף. 

אני קוראת לכל אחד שיש לו שנאה ל"צד השני", לא להצביע לי .

אני קוראת לכל מי שמקלל מישהו בגלל שיש לו דעה פוליטית אחרת לא להצביע לי. אני קוראת לכל מי שלמד את הלקחים של השביעי באוקטובר ולמד כמה חשוב להשתנות כחברה וכשליחי ציבור להצביע לי כי זה מה שאני מסמלת. 

בשם ה' נעשה ונצליח, אני קוראת לכם להצביע מחל אני קוראת לכם להצביע לי בכדי שאהיה שם בשבילכם.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן