חדשות רעננה

מועדון כדורת דשא למען ילדי רעננה

חברי מועדון כדורת דשא רעננה, פתחו את שעריו של המועדון לטובת ילדי גן "רותי ואורלי", שנותרו ללא מיגון

כדורת דשא רעננה
מועדון כדורת דשא רעננה מארח גני ילדים

מועדון כדורת דשא רעננה, בחודש האחרון אלפי ילדים נאלצו להישאר בבית בשל העדר מיגון בחלק ממוסדות החינוך בארץ. האזעקות, הטילים והריצות למרחב המוגן באם יש כזה, הותירו גננות והורים רבים ללא מענה. בשיתוף עיריית רעננה שחיפשה פתרונות,  ילדי גן "רותי ואורלי" מרעננה – התקבלו השבוע על ידי צוות מועדון הכדורת רעננה – שיארח אותם עד תום המלחמה.

"אנחנו רוצים להודות לחברי המועדון שנתן לנו את האפשרות להתארח במתחמו. עד כה קבלנו הצעות להתארח במקלטים וסירבנו. ילד צריך לגדול במרחב, במקום שיש בו אוויר ודשא – לא במקלט", אומרת רותי פריד.

גדי וינר חבר במועדון: "שמענו על מצוקת הגנים הפרטיים והחלטנו לארח את אחד הגנים מהעיר. המועדון שלנו פועל בשעות אחר הצהריים כך שבבקרים הוא פנוי. החלטנו לאמץ את ילדי גן רותי ואורלי שהגיעו אלינו השבוע ויישארו ככל שיצטרכו".

חברי מועדון כדורת דשא רעננה, פינו השבוע את מרבית הציוד שלהם לטובת מקום לילדי הגן. "נענינו לבקשת עיריית רעננה שבקשה מחברות או מועדונים שיש להם מקום עם ממ"ד או מקלט, לארח ילדי גן תושבי רעננה. אנחנו שמחים לקחת חלק במאמץ החברתי ולתרום לתושבים" אומר וינר.

רותי: "רוב הגננות וההורים נמצאים כעת בבעיה. אם אין בנמצא מקום עם ממ"ד, הלימודים מתבטלים. הגננות לא יכולות להשיב את התשלומים וההורים נאלצים לשאת בהפסדים. למזלנו אנחנו הצלחנו להסתדר. התארחנו בבית של אחת הילדות וכעת במועדון הכדורת".

את מדברת על תופעה שבה גננות מגנים פרטיים ממשיכות לגבות כסף על ימים שלמים שבהם הגן סגור. המון הורים ממורמרים על כך.

"זה נכון. הממשלה צריכה לסייע להורים. הגננות לא יכולות לשאת בהוצאות – אנחנו שוכרות את מבנה הגן, משלמות לעובדות וכדומה. אנחנו הסתדרנו אבל לא לכולן היה את המזל שלנו. דבר נוסף שיוכל עזור לכולם הוא שעוד חברות או מקומות כמו מועדון הכדורת, יפתחו את המקומות שלהם לטובת ילדי הגנים. ילדים לא אמורים לגדול במקלטים אלא במקומות שיש בהם מרחב ושהם שמחים ובטוחים".   

גדי וינר: "נענינו לבקשת עיריית רעננה שבקשה מחברות או מועדונים שיש להם מקום עם ממ"ד או מקלט, לארח ילדי גן תושבי רעננה. אנחנו שמחים לקחת חלק במאמץ החברתי ולתרום לתושבים"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן