חדשות רעננה

נועה קירל ה Unicorn מרעננה הלילה באירוויזיון

נועה קירל, הילדה מרעננה שהפכה להיות כוכבת  עולמית הלילה למרות המבצע תעשה הכל להוכיח שהיא Unicorn

נועה קירל ניבאה את העתיד - צילום ארכיון קול רענן

המבצע בעזה הוא רק פרומו לאירוע האמיתי שיתרחש היום, נועה קירל תעלה במטרה להגיע לגמר הארווויזיון ולזכות. נועה  ילידת רעננה סימנה את הפסגה כבר מגיל צעיר מאוד.

בראיון שפורסם בעיתון קול רענן המיתולוגי סיפר הכתב רועי רובינשטיין "בסוף הראיון, כשהלחץ יורד, היא שואלת איך היא הייתה. אני עונה לה ב-״מצוין״ נונשלנטי והיא מחייכת. ״טוב מאוד, בקריירה שלי אני עוד אעשה אלפי ראיונות אז טוב שהתחלתי ככה״ היא מכריזה. אני, מעט נבוך, חושב לעצמי שהיא מעט הוזה, שואל אותה האם אפשר להכניס את המשפט הזה לכתבה
והאם היא באמת מתכוונת לזה? ״אני מקווה לכבוש את העולם״ היא אומרת, ״החלום שלי זה להצליח בארה״ב״. אני, ספק בנימוס, ספק נופל אל קסמי חלומותיה, עונה לה שאמונה וכישרון יכולים לקחת בן אדם רחוק בחיים"

עיריית רעננה נערכה לאירוע המרגש ואפילו עיצבה את לוגו העירייה מחדש לכבוד האירוע, במכתב שהעביר ראש העיר לעובדי העירייה, בישר כי לרגל האירוע, וכהבעת תמיכה והוקרה בנועה קירל, משנה העירייה את הלוגו העירוני בסימן האירוויזיון, ללוגו הנושא את סמל היוניקורן, כשם השיר, לצד סמל העיר, ובו הכיתוב: "בהצלחה נועה שלנו!".

"העיר רעננה כולה גאה ונרגשת מהאירוע המכובד, מאמינה בנועה, מלווה אותה ושולחת לה את מלוא איחולי ההצלחה באירוויזיון. הצלחתה של נועה היא הצלחתנו כעיר וכמדינה", ציין ראש העיר בין היתר במכתבו.

הלוגו, שעוצב על ידי אגף הדוברות בעירייה, כבר משמש כתמונת הפרופיל של עמוד רעננה בפייסבוק, ומופיע באתר העירוני וברשתות החברתיות העירוניות.
המחווה הייחודית מצטרפת לגילויי התמיכה של העיר ותושביה בנציגת המדינה, נועה קירל, שגדלה והתחנכה בעיר, בין היתר בתליית שלטי תמיכה והצלחה עם תמונתה של נועה, ואיחולי הצלחה במדיות החברתיות, וכן תמונה קבוצתית של עובדי העירייה עם איחולי הצלחה לכוכבת שתפורסם במדיות השונות.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן