חדשות רעננה

עוטפים את כלבי העוטף

עוטפים את כלבי העוטף,  הכלביה ברעננה מציעה לאימוץ כלבים עזובים שנמצאו בעוטף עזה לאחר ה-7 באוקטובר. ד"ר ערן גרין: "זו התרומה שלנו לעזור היכן שאפשר"

כלביית רעננה ידועה בכל הארץ ככלבייה המובילה בטיפול ודאגה לבעלי החיים ובתהליך אימוץ מקצועי ומסור, וברוח זו היא מנסה לעזור גם לכלבים הנטושים של עוטף עזה. חלקם כלבים ששייכים לבעליהם שעקרו מבתיהם בעקבות המצב וחלקם ככל הנראה כבר לא יחזרו לבעליהם שנרצחו.

ד"ר ערן גרין מהשירות הווטרינרי אומר כי "עוברים עלינו ימים לא פשוטים. אנחנו בשירות הווטרינרי מנסים לעשות את מה שאנחנו יכולים כדי לעזור. פנינו לסגרים מהדרום וביקשנו לקלוט מספר כלבים. חלקם הם כלבים עם בעלים שנמצאים בפנסיון עד שהם יחזרו וחלקם כלבים משוטטים שאנחנו קולטים כמו כלב באהבה. מחסנים, מטפלים ומעמידים לאימוץ".

בכלבייה צוות אימוצים מקצועי ומסור, המלווה באופן אישי כל משפחה שמעוניינת לאמץ, מתאים את הכלב או החתול הנכון עבורה, ודואג לליווי וסיוע לאורך כל הדרך, גם אחרי שהכלב כבר בביתו החדש.

אחת מהפעילות במקום היא שירלי מרקוביץ מעמותת חבר לי, שמספרת כי לחלק מהכלבים שהגיעו מהעוטף נמצא בית או משפחת אומנה, אולם יש עדיין כלבים שמחכים לבית, כמו אלי – כלבה יפהפיה בת שנתיים. "אין לה בעלים, לפחות לא ידוע לנו על כאלה", אומרת מרקוביץ. "זו כלבה מהממת, מתוקה, קצת חששנית. היא תתאים לכל משפחה. היא נעימה מאוד והיא תביא הרבה אור ושמחה לכל משפחה".

לפרטים נוספים התקשרו 050-2204784 | המחלקה הוטרינרית 09-7727902 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן