חדשות רעננה

עונת המנויים 2021-2022 | 30 שנה לתזמורת סימפונט רעננה

כל מי שמכיר את תזמורת סימפונט רעננה יודע שמדובר בקול ייחודי בעולם המוסיקה הקלאסית, המשלב בין איכות וחדשנות. ב-30 השנים האחרונות פועלת התזמורת בתחום החינוך המוזיקלי ומביאה קהלים רבים וחדשים לעולם מופלא זה.

. כמו כן התזמורת מטפחת את המורשת היהודית לדורותיה, משמרת ומעשירה את אוצר המוזיקה הישראלית ואת הנצחת השואה והגבורה. בעונת המנויים 2021-2022 חוגגת תזמורת סימפונט רעננה 30 להיווסדה, עם שנה של קלאסיקה ישראלית ומגוון מופעים מעשירים ומענגים.

כמה מילים על סימפונט רעננה

לאורך שנים ארחה סימפונט רעננה מנצחים וסולנים מובילים מהעולם ומהארץ. בתוך כך היא רואה חשיבות רבה בקידום המוזיקה היהודית והישראלית, שימור המסורת וחומרים תרבותיים מקוריים. זאת החל משנת 2007 אז שחזרה התזמורת בפעם הראשונה את הסיפור הטראגי של אלמה רוזה שעמדה בראש תזמורת הנשים באושוויץ. יש לציין כי התזמורת מתמקדת גם בדור הצעיר ומקדמת פרויקטים מוזיקליים חינוכיים עם תוכנית ייחודית בגני ילדים ובבתי ספר. מעבר לכך התזמורת מקיימת כ-350 קונצרטים בשנה ונוטלת חלק בפסטיבלים חשובים ברחבי ישראל ואף מוזמנת להופעות במדינות שונות בחו"ל.

מופעים בעונת המנויים הנוכחית

כאמור העונה הנוכחית היא ה- 30 לפעילותה של התזמורת ובמהלכה יועלו מופעים רבים, מהם ניתן להתרשם על ידי הורדת התוכנייה מהאתר של סימפונט רעננה. כך למשל, ב- 10 למרץ השנה יועלה מופע כוכבי העתיד, זוכה תחרות כיתות האמן בתל חי, עם המנצחת נועם אביאל וזוכה הפרס השני תומר קויטאק, שיבצעו את סרנדה מס' 1 ברה מז'ור – I. אלגרו מולטו ואת קונצ'רטו לפסנתר מס' 1 ברה מינור, אופ' 15 של ברהמס.

ב- 24 למרץ יועלה המופע מחול האש עם המנצח גיל שוחט, ליאת כהן בגיטרה ומיכאל ביאלובורדה על הצ'לו, שיבצעו את מחול פולחן האש מתוך האהבה המכשפת, קונצ׳רטו דה-ארנחואז לגיטרה ותזמורת מאת רודריגו, קונצ׳רטו לצ׳לו ברה מינור מאת לאלו ועוד. 

ב-6 לאפריל יעלה המופע אגדה יוונית עם המנצח קורניליוס מיכאלידיס והזמרת סופיה אברמידו, שיבצעו את ״יצורי פרומתיאוס״, פתיחה לבלט אופ. 43 (5׳) ואת סימפוניה מס׳ 3 במי במול מז׳ור, אופ. 55, ״ארואיקה״ (47׳) של בטהובן. ב- 25 למאי יועלה המופע ברוח סצנה מושרת, עם המנצח גד קדוש ונתאי צרי בכינור, אשר יבצעו את קונצ׳רטו לכינור מס׳ 8 בלה מינור, אופ. 47 ״ברוח סצנה מושרת״ (20׳) ואת סימפוניה מס. 101ברה מז׳ור, ״השעון״ (28׳) של היידן.

 כאמור, ממגוון המופעים המתוכננים ניתן להתרשם על ידי הורדת התוכנייה מאתר סימפונט רעננה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן