חדשות רעננה

"עזרו לנו כדי שאף אחד לא יישאר רעב בחג"

שאיפת חייה של נטלי רודולר, תושבת רעננה, היא לסייע לנזקקים. נטלי, שאחראית על הקמת "המכולת החברתית – נתינה מהלב", קוראת לתושבי רעננה להתגייס למען נזקקי העיר

 

 

"לצערי גם כיום בשנת 2023 ישנם אנשים רעבים בעיר רעננה. הקמתי את המכולת החברתית כדי לסייע לאותן משפחות, קשישים ובודדים שמתמודדים עם מציאות כלכלית קשה", אומרת רודולר שמבקשת את עזרת הציבור בתרומות של מזון לקראת ראש השנה. 

נטלי רודולר (43) אם ל-9 ילדים, מורה ומחנכת בבית הספר תל"י, הקימה את המכולת לנזקקים ברחוב אוסטרובסקי 14 ברעננה. המרכול שמעודד נתינה וראיית הזולת – מסתייע בנערים, נערות ומתנדבים שמתפעלים אותו. לפני 10 שנים, בנה בן ה-4 חלה בלוקמיה ואושפז בבית החולים. המשפחה בחרה להתמודד באמצעות נתינה והקימה עמותה שמסייעת לנזקקים בקריית שרת – השכונה בה היא מתגוררת. בעלה ערן, שעבד בארגון 'לקט ישראל', סייע לה בהקמת מרכז קטן שפעל מתוך חצר ביתם ותמך באנשי השכונה. מאז היא לא נחה לרגע ודואגת שאף אחד לא יישאר רעב.

רודולר: "אם מישהו פושט יד זה אומר שהוא זקוק – תני לו משהו", זה המשפט שאמר לי אבי כשהייתי קטנה. מאז הוא הפך לחלק בלתי נפרד מחיי ולמוטו שלי. כיום אנחנו מתמודדים עם קושי לגייס מצרכים וחוששים מכך שיהיו משפחות שלא יוכלו לחגוג את החג. התחלנו לאסוף מצרכי מזון ונשמח לסיוע מהתושבים וחברת מהעיר".

לאלו מצרכים אתם זקוקים וכיצד ניתן לתרום?

"אנחנו עוזרים למאות משפחות ובחגים המספר מכפיל את עצמו. אנחנו זקוקים למצרכי מזון יבשים כמו: סוכר, שמן, טונה, פסטה, טיטולים ומטרנה. מי שמעוניין יכול להעביר לנו תרומה כספית".

למעוניינים לתרום ולסייע ניתן להתקשר לטל: 052-560785.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן