חדשות רעננה

ראש עיריית רעננה הותקף על ידי מפגינים

אחרי שבועיים של מחאה נחצה הערב גבול כאשר ראש עיריית רעננה חיים ברוידא הותקף מילולית ואויים על ידי מפגינים בזמן שישב במסעדה במרכז העיר, חיים ברוידא פנה למפקד המחוז של משטרת ישראל בדרישה למנוע את הפגיעה בחיי התושבים

שבועיים של הטרדות ליליות סביב ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט הובילו הערב לתקיפה של ראש העיר חיים ברוידא בזמן שישב במסעדה במרכז העיר.

מאז השבעתו לתפקיד של ראש הממשלה נפתלי בנט לפני שבועיים, מגיעה קבוצה של פעילים להפגנת מחאה סמוך לביתו.

המפגינים, יוצרים באופן מכוון מטרדי רעש ברחובות הסמוכים לביתו של ראש הממשלה.  בימים האחרונים נחצה גבול כאשר המפגינים השמיעו קולות אזעקה ליד בית האבות ברחוב עקיבא פינת ציפמן.

הערב הגיעו ההטרדות הליליות לשיא כאשר ראש העיר חיים ברוידא הותקף מילולית על ידי מפגינים בזמן שישב במסעדה במרכז העיר, שוטרים אשר ליוו את המטרידים לא מנעו את האירוע, ראש העיר פנה למפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב משה ברקת על מנת לסייע במניעת הפגיעה בתושבי רעננה.

"משה שלום
בהמשך לשיחתנו מסוף שבוע שעבר. הלילה אני מבקש לומר לך, את מה שאמרתי ואני מתריע כמה ימים: הארועים של "ההפגנות" ברעננה, להם מעניקה המשטרה חסות, מאבדים שליטה וזה עלול להסתיים באסון.
קודם כל אני מגנה אלימות מכל צד. אבל תושבים תמימים ברעננה, בהם ילדים קטנים, שאין להם דבר וחצי דבר בעניין הבחירות, הפכו קורבנות ובני ערובה לקבוצה שמעטים מהם, אם בכלל, הם תושבי רעננה. משפחות מפוחדות, חיות כבר שבועיים ימים בתוך רעש מחריש אוזניים של רמקולים רבי עוצמה, צלילים הדומים לאזעקות, צרחות, צפירות, תופים, קללות ונאצות ואיש לא טורח להגן על קהילה, כולל חוסים בבית אבות גריאטרי, שכל פשעם הוא היותם סמוכים לביתו הפרטי של ראש הממשלה.
הערב ישבתי בבית קפה במרכז העיר שלי, בארוע פרטי. גם לשם הגיע התהלוכה, מלווה בשוטרים. היה מי מהם שזיהה אותי והיפנה את כל החבורה לעבר השולחן שבו סעדתי. להערכתי כ-5 דקות תמימות הייתי מוקף מכל עבר, במרחק של חצי מטר, בצעקות רמות, קללות, גידופים וזמבורות. אין מקום לתאר את הקללות והאיומים. אומר רק זאת, אם המשטרה תמשיך בקו שבו הכל מותר ואין גבולות, הרי לא ירחק היום שזה יסתיים בכי רע. ביתו של אדם הוא מבצרו ואנשים מאבדים סבלנות."
 
 
 
 
 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

2 תגובות

  1. רענני ותיק הגב

    חבל שמתעוררים רק עכשיו. הגבול נחצה כבר מזמן, כאשר אפילו בקורונה לא נמנעו ההפגנות המכוערות כנגד ראש הממשלה . אז זה נחשב ל"דמוקרטיה במיטבה".

  2. דרורה כהן הגב

    המשטרה לא מתפקדת ראו מאורעות תשפא. אמנם התקשורת לא מדווחת אך עד היום יהודים בלוד ובערים המעורבות פוחדים לצאת מביתם. המתח מורגש בכל מקום. אכן בשם חופש הביטוי הטרידו שבועות את התושבים ברחוב בלפור והכל היה מותר בשם חופש הביטוי. ובעניין תקיפה ואיומים על ראש העיר זו עוד חצייה וטשטוש של מותר ואסור. משהו רע קורה במשרד לביטחון פנים

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן