חדשות רעננה

רוח קהילתית וערבות הדדית: חגיגות יום העצמאות ה-76 של רעננה הקדמה

רוח קהילתית וערבות הדדית, רעננה ציינה את יום העצמאות ה-76 בסדרת אירועים ברוח הקהילה. עיריית רעננה ארגנה חגיגה אשר שיקפה סולידריות חברתית ואחריות הדדית. באמצעות שילוב של פעילויות תרבות, מפגשים קהילתיים ומופעים אמנותיים

רוח קהילתית וערבות הדדית
יום העצמאות ה76
 

רוח העצמאות ברעננה

יום העצמאות ה-76 היה הרבה יותר מתאריך בלוח השנה. השנה, החגיגות היו ספוגות בתחושת סולידריות חברתית וחוזק קהילתי, המשקפות את מחויבות העיר לאחריות הדדית גם בתקופות מאתגרות. החלטת העירייה להתאים את פורמט החגיגות, תוך הקפדה על משמעותן, אמרה רבות על חוסנה של הקהילה. תושבים בכל הגילאים התאחדו, והתגלמו את הרוח הקולקטיבית שהייתה סימן ההיכר של זהותה של רעננה. החגיגות, אף שהיו מצומצמות, שימשו כתזכורת לחשיבות העצמאות, החופש והערכים שמאחדים את תושבי רעננה. הבמה המרכזית ברחבת יד לבנים אירחה את משה כהן והטיש הגדול ואת בועז שרעבי שהופיעו בפני אלפי תושבים שמחים. ראש העיר חיים ברוידא עלה לבמה לשיר יחד עם משה להב.

אירועים מותאמים לקהילה

חגיגות יום העצמאות ברעננה תוכננו בקפידה כדי לתת מענה לתחומי העניין המגוונים של הקהילה שלה. ממופעי קרקס תוססים שהעלו חיוכים על פניהם של הצעירים ביותר ועד סדנאות יצירה שהציתו את דמיונם של רבים, האירועים היו שטיח צבעוני של שמחה קהילתית. עבור בני הנוער, הפארק רעננה שליד האגם הפך למרכז של התרגשות, ובו הופעות של האמנים האהובים איזי וענבל ביבי, לצד במה שהציגה כישרונות מקומיים של בני נוער. דוכני מזון וצעצועים פוזרו בשכונות, ויצרו אווירה חגיגית שהשתרעה על פני העיר. בנוסף, שירות הסעות חינמי ותדיר הקל על הגישה לחגיגות, מה שהבטיח שכל תושב יוכל לקחת חלק בחגיגות. באמצעות אירועים אלה שאוצרו בקפידה, רעננה הדגימה את מחויבותה לטפח תחושת שייכות ואושר בקרב תושביה, והפכה את יום העצמאות ה-76 לחוויה בלתי נשכחת עבור כולם.

רגעים מיוחדים מהחגיגות

מבין שלל האירועים, מספר רגעים מיוחדים בלטו וצילמו את מהות חגיגות יום העצמאות ברעננה. "תְּחוּם העצמאות החגיגי" הציע חוויה ייחודית שאפשרה לתושבים להתנסות בירי ברובה אוויר במטווח העירוני, שילוב של ספורט וחגיגה. במקביל, בבית הספר דקל, הוקם במה לתפילות חגיגיות בליווי שירים וריקודים, ויצר אווירה רוחנית שריגשה רבים. שילוב זה של פעילויות מסורתיות ומודרניות, רוחניות וקהילתיות, הדגיש את אופייה הרב-גוני של גישתה של רעננה לציון 76 שנות עצמאות לישראל, ויצר חגיגה מכילה ובלתי נשכחת לכולם.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן