חדשות רעננה

רעננה מחוסנת: 50 אלף מתושבי רעננה מחוסנים

רעננה העיר המחוסנת ביותר בישראל, מציינת את המחוסנת ה-50,000. רעננה מובילה מבין הערים בארץ עם 93% תושבים מעל גיל 16 שהתחסנו

מימין לשמאל: אינה אהרונוביץ, אחות מנהלת מתחם החיסונים, ראש העיר רעננה חיים ברוידא, מזל בן ארויה, תושבת העיר והמתחסנת ה-50,000 וד"ר ארז ליבל מנהל מחוז שרון-שומרון של קופ"ח הכללית

רעננה מציינת היום (שלישי) הישג ארצי חשוב ומרשים, עם התחסנות התושבת ה-50,000 בחיסון השני, נתון אשר מציב את רעננה כעיר המובילה בארץ באחוז המתחסנים. נכון להיום, כ-93% מתושבי העיר מעל גיל 16 התחסנו לעומת 79.6% ממוצע ארצי, וכן מציגה העיר נתון מרשים של 98% תושבים מעל גיל 50 שקיבלו את החיסון.  

גם בקרב צוותי החינוך והתלמידים בעיר נרשמה היענות גבוהה לקבלת החיסון, עם כ-90% מצוותי החינוך שהתחסנו, ו-90% מחוסנים מקרב תלמידים בגילאי 16-18. 

המתחסנת ה-50 אלף היא מזל בן ארויה, תושבת העיר בת 65 העובדת בגן ילדים, חברת קופ"ח הכללית שהתחסנה היום במתחם "יד לבנים" בעיר בנוכחות ראש העיר, חיים ברוידא. 

חיים ברוידא, ראש העיר: "מהרגע שהגיעו החיסונים לארץ פעלנו ללא הרף כדי לעודד את התושבים להתחסן במגוון דרכים: הייתי המתחסן הראשון בעיר כדי לשמש דוגמא, קיימנו לתושבים מגוון הרצאות של רופאים מומחים במטרה לתת מענה לכל השאלות, התקשרנו באופן אישי לכל תושב ותושב בעיר והצענו הסעות בחינם למוקדי החיסונים וסיוע בקביעת תורים, קיימנו ערב חיסונים עם בירה ופיצה לקהל הצעיר, פעלנו מול כל צוותי החינוך בעיר כדי לוודא מקסימום מתחסנים בכדי לאפשר המשכיות בלמידה ועוד. אני גאה על ההיענות הגבוהה בעיר ועל נתוני ההתחסנות המובילים בארץ, דבר שמאפשר לנו לשמור על התושבים בעיר בריאה ובטוחה. אני מודה לקופת חולים כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית, על המאמץ המשותף שהביא לתוצאות המרשימות של אחוזי החיסונים בעיר".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן