רפואה בקהילה ובריאות האישה במרפאות כללית בנווה זמר רעננה

בריאות הקהילה במרכז, מרפאת שיר וזמר והמרפאה לבריאות האישה של כללית בנווה זמר מספקות שירותי בריאות ברמה הגבוהה ביותר לקהילה ברעננה, נגיש זמין וקרוב לבית

צוות מרפאת שיר וזמר של נווה זמר רעננה: מימין אריאלה קלפנר מנהלת אדמיניסטרטיבית, ד"ר יערה מוסקוביץ רופאת ילדים, שמרית יקיר אחות אחראית וד"ר קרן שטרן קופר רופאת משפחה. צילום: דוברות מחוז שרון שומרון של כללית

בריאות הקהילה במרכז, זה היעד המרכזי של מרפאות שיר וזמר והמרפאה לבריאות האישה של כללית בנווה זמר רעננה.

 

"הצוותים שלנו מחויבים ונותנים מענה מקצועי, איכותי ומכל הלב ועל כך אני גאה מאוד".

מרפאת שיר וזמר

לצד המרכז לבריאות האישה והמכון להתפתחות הילד, פועלת  מרפאה לרפואת משפחה וילדים. מרפאת שיר וזמר החדשה עוצבה בהתאם לשמה ומשרה אווירה נעימה ומרגיעה לכל מי שנכס בשעריה. צוות המרפאה מקבל את המטופלים והמטופלות. מלבד השירותים הרגילים במרפאה אפשר גם למצוא מענה של רופאה יועצת וסדנאות מגוונות.

מרפאת בריאות האישה

המרפאה לבריאות האישה בשירותי בריאות כללית, הממוקמת בשכונת נווה זמר השלווה ברעננה. מרפאה זו בולטת כמשואה של טיפול רפואי מקיף, שתוכנן במיוחד כדי לענות על הצרכים הרפואיים הייחודיים של נשים. דרך דלתותיה, המטופלות מקבלות לא רק טיפול רפואי אלא גישה הוליסטית לבריאות הכוללת טיפול מונע, אבחון וטיפול. מחויבותה של המרפאה להעצמת נשים בידע ובאפשרויות טיפול הופכת אותה לחלק מרכזי בקהילה. הצטרפו אלינו כשאנו צוללים לתוך ההיצע וההשפעה של מוסד בריאות חיוני זה.

המרפאה מציעה בדיקות גינקולוגיות שגרתיות, חיוניות לגילוי מוקדם ומניעת בעיות בריאות. מעבר לכך, היא מספקת טיפול מיילדותי, תומכת בנשים לאורך מסע ההיריון שלהן, מהתעברות ועד טיפול לאחר לידה. המרפאה מצוידת גם לביצוע בדיקות סקר מתקדמות לסרטן השד וצוואר הרחם, שני היבטים קריטיים לבריאות האישה הדורשים תשומת לב קפדנית. עבור אלה המתמודדות עם בעיות פוריות, המרפאה מציעה ייעוצים וטיפולים שמטרתם לסייע לנשים בדרכן לאמהות. כל שירות ניתן בגישה אישית, תוך הבטחה שכל הצרכים הבריאותיים הייחודיים של כל אישה ייענו בזהירות ובמקצועיות רבה. גישה מותאמת אישית זו מדגישה את מחויבותה של המרפאה לטיפוח בריאותן ורווחתן של מטופלותיה.

"צומחים יחד עם השכונה"

ד"ר ארז ליבל מנהל מחוז שרון שומרון כללית: "הרחבנו וחידשנו את השירותים של כללית בעיר רעננה, בדגש על שכונת נווה זמר. לפני כארבע שנים הקמנו את המכון להתפתחות הילד בשכונה ועכשיו לצדו הוקמו מרפאה למשפחה ומרכז בריאות אישה. כל זאת מתוך ההבנה כי עלינו לספק שירותים נגישים בשכונות חדשות לצד השכונות הוותיקות. לצורך כך גייסנו צוותים ושילבנו שירותים מגוונים לטובת התושבים והקהילה ואנחנו רואים שבפרק זמן קצר המרפאות קולטות את התושבים בזרועות פתוחות ועם רוח חדשה. כיום, תושבי נווה זמר יכולים להנות משירות נרחב עם מענה מ א' ועד ת' והכל קרוב לבית ונגיש. כרופא משפחה ומנהל המחוז אני מוביל מדיניות של מניעת מחלות ועידוד אורח חיים בריא. המרפאות הללו מקדמות את הבריאות של המטופלים באופנים שונים ובנוסף מאפשרות לאוכלוסייה לקחת חלק בסדנאות מגוונות בתחומים של מניעת עישון, תזונה, פעילות גופנית, סדנאות לתינוקות ועוד. יש לנו את ההזדמנות לצמוח יחד עם השכונה החדשה, להיות שם בשביל התושבים בבריאות וגם בשעת חולי. הצוותים שלנו מחויבים ונותנים מענה מקצועי, איכותי ומכל הלב ועל כך אני גאה מאוד".

 
 

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. תמי פלד חיון הגב

    אחלה מרפאה ואחלה צוות. (בדוק!)
    מאחלת לעצמי ולבני משפחתי להיות תמיד בריאים ולראות אותם כמה שפחות…!!!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן