חדשות רעננה

"שקר החן הבל היופי"

ישנה אישה שזכיתי להכיר, ואותה אני מגדיר כאחת משלושת הנשים הכי יפות שפגשתי בחיי, בעייני היא הסמל לכך שאסור להסתכל בקנקן.

אייל רבי

שמה של הבחורה דומה למלאך, וכך גם המראה. עיניים ירוקות בורקות, שיזוף טבעי, גוף של מתעמלת אומנותית עם סטייל של מדור אופנה בחדשות הבידור. באמת נתוני פתיחה מרשימים שגורמים להרבה אנשים לסנן קללה שהיא נכנסת לחדר, ולכל הגברים לייחל להזדמנות להחליף איתה מילה.

כל מניפסט ההערצה שלעיל למראה החיצוני שלה, הוא די שולי לאופי המקסים שלה, לחום, החיוך, הכרת הטוב, הצניעות הנפשית וגם הרצון להוכיח לכולם שהיא לא רק הברבי שהיא.

אני כותב את מילים אלו לא על מנת להרשים אותה, זאת עשיתי מזמן, אלא משום שאולי מילים אלו יגרמו לה, ולעוד נשים נוספות להבין שאף אחד מאיתנו הגברים לא מחפש מישהי מושלמת. איך ידידה אחרת שלי קעקעה על הצלעות (באנגלית) "נולדתי לעשות טעויות לא לזייף שלמות".

לצערי ככל שהבחורה נושא הכתיבה היא יפה, כך גם היא סובלת מגברים באופן ריגשי ומעצמה באופן מהותי. היא לפחות פעם בשבוע מתחבטת בעצמה שהיא לא נראית טוב, למרות שבמבט סובייקטיבי כנראה שכל בחורה אחרת תעשה המון בשביל להראות כמותה. בכל פעם שמישהו פוגע בה, היא קודם כל בודקת אם היא עצמה עשתה טעות, ואפילו מאשימה את עצמה, במקום לנסות להבין שהיא דווקא הייתה בסדר.

העניין מאחורי המילים האלו היא שאפילו מישהי שבמבט ראשון נראית אולי מרוחקת מרוב יופי, אפילו היא לפעמים מאבדת כיוון, רק בגלל דעות של אחרים, והניסיון שלה להימנע מאותו "טירוף" מבורך.

התעלמות מרעשי רקע בעולם כל כך רועש כמו בעידן הנוכחי, היא הכרחית על מנת להתקדם. לא לפחד להיות את/ה גם אם הרבה ירימו גבה, זוהי הדרך להפוך את החולשות והפחדים לכוחות מיוחדים.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן