חדשות רעננה

אושר מינויה של אנה פוזמנטיר לסגנית ראש העיר

דרמה בישיבת המועצה ברעננה  מינויה של אנה פוזמנטיר לסגנית ראש העיר עבר בהצבעה שניה ברוב דחוק חבר המועצה ארז ברט פרש מהקואליציה חברי המשנה לראש העיר רחמים שלום וחבר המועצה עו"ד אלי אלוש לא השתתפו בהצבעה

האם יאושר תקציב עיריית רעננה

המערכת הפוליטית ברעננה סערה בשבוע האחרון מאז שנודע על ההסכם הקואליציוני שנחתם בין ראש העיר לחברת המועצה וחברת הסיעה אנה פוזמנטיר על מינויה לתפקיד סגנית ראש העיר. הרוחות מתחת לפני השטח נעו בין אישור ברוב דחוק לבין  התפרקות הקואליציה.

ראש העיר פתח את הישיבה בסקירה על מצב התחלואה ברעננה ועל המאמצים להתמודד עם התפשטות הקורונה ברעננה.

כמו כן סוקרה ההערכות לפתיחת שנת הלימודים ועל המאמצים שנעשים לשפר את תנאי העסקתן של הסייעות החינוכיות כדי לגייס צוותים איכותיים למערכת החינוך העירונית. ראיון עם מנהלת אגף החינוך רויטל שפירא לקראת פתיחת שנת הלימודים השבוע ברעננה ניוז.

העברת תפקיד הסגן מחברת המועצה דרורה כהן לחבר המועצה לורן עייאש היה הזדמנות לסקור את פעילותה של דרורה בקידום ההתנדבות בעיר.

אישור מינויו של מהנדס העיר הנבחר חיים מלמן היה הזדמנות להפרידה ממהנדס העיר הפורש פרץ אוסנברג, ראש העיר וחברי המועצה  ברכו את פרץ אוסברג ושיבח את עשייתו ותרומתו לפיתוח העיר.

כחלק מהמאבק בצואת הכלבים, אושרה ההחלטה להקים מאגר DNA לכלכי העיר באמצעותו ניתן יהיה לזהות את הכלב ידיעה נפרדת בנושא.

אחרי תקופת קיפאון ארוכה אושרה העברת רשימת המועמדים לחברי המועצה הדתית לאישור המשרד לשירותי דת.

מהנדס העיר הפורש פרץ אוסנברג

שיא הישיבה היה אישור ההסכמים הקואליציונים ובהם מינויים של אנה פוזמנטיר לתפקיד סגנית ראש העיר אישור שכרה של סגנית ראש העיר ענבר הוכברג ואישור מינויו של לורן עיאש לתפקיד סגן.

אחרי אישור מינויה של ענבר הוכברג לתפקיד הסגנית וממונה על התרבות והגיל הרך הובא לאישור מינוי השנוי במחלוקת, חבר המועצה ארז ברט הביע את התנגדותו למינויים בדבריו אמר כי המינוי הוא בניגוד להסכמים הקואליציונים וכי ההסכם הוא אולי חוקי אך לא מוסרי. ארז ברט פרט את עשייתו כחבר הקואליציה והודיע כי אישור המינויים הוא הפרה של ההסכמים ותגמול של מי שנטש ולא של מי שתרם ובכך הוא מסיים את חברותו בקואליציה העירונית.

שיאו של הערב היה ההצבעה על מינויה של אנה פוזמנטיר לתפקיד הסגני, החוק מחייב את אישור מחצית מחברי המועצה, בהצבעה  הראשונה הצביעו 9 חברים בעד כאשר המשנה לראש העיר רחמים שלום וחבר המועצה אלי אלוש יצאו מהחדר ולא הצביעו מה שמחייב הצבעה שניה.

חברת המועצה ממרצ דבי סלוצקי ביקשה לדחות את ההצבעה השניה למועד אחר אך היועצת המשפטית אישרה את קיום ההצבעה.

ישנה כוונה של חברי מועצת העיר לפנות למשרד הפנים בבקשה לבטל את המינוי עקהב הצבעה לא תקינה

ההצבעה הייתה ההצבעה הראשונה בה לא היה לראש העיר רוב בין חברי המועצה, המידה ויתמידו חברי הקואליציה בהצבעה  בניגוד לעמדת הקואליציה עלולה להתקיים ברעננה מועצה לעומתית מה שיקשה על ראש העיר בקיום תפקידו.

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא הוציא הודעת ברכה

"ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, מברך בשם הנהלת העיר את חברי המועצה אנה פוזמנטיר על מינויה לסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הבטחון, את לורן עייאש שייכנס לתפקידו כסגן ראש עיר וכמחזיק תיק קהילה, את ענבר הוכברג לתפקיד סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק תרבות ופנאי, את רחמים שלום שמונה למחזיק תיק הספורט ואת חבר המועצה אלי אלוש מחזיק תיק העסקים שקיבל לידיו את תיק התחבורה. נבחרת מגובשת המחוייבת להמשך עשייה עירונית למען תושבי העיר
יחד עם כל חברי המועצה הרמנו לחיים, להמשך עשייה פורה ומוצלחת למען הציבור ברעננה"
 
תגובת סיעת לב: שמחות ומברכות על אישור מועצת העיר לקבלת חלקיות שכר לענבר הוכברג שמכהנת כבר מזה חצי שנה כסגנית ראש העיר הממונה על תרבות נוער ופנאי והגיל הרך. אנחנו מודות לראש העיר ולחברות וחברי הקואליציה על האמון והשותפות.
גאות להמשיך ולקדם נושאים חשובים לטובת תושבות ותושבי רעננה. גלי שחר-אפרת, יו״ר הסיעה והמשנה לראש העיר, ענבר הוכברג, סגנית ראש העיר
סגנית ראש העיר ענבר הוכברג

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן