חדשות רעננה

איום ברצח או סכסוך פוליטי

 חבר המועצה עו"ד אלי אלוש התלונן במשטרה כנגד חבר המועצה חיים גולדמן כי הוא אוים "אתה תמצא את עצמך מתחת לאדמה"  מה קרה בסיומה של ישיבת ועדת הכספים לפני כשבועיים?

אלי אלוש
עו"ד אלי אלוש - מעתה ההצבעות יהיו רק לגופו של עניין
אלי אלוש

המקרה אירע לאחר ישיבת ועדת הכספים של העירייה שהתקיימה לאחרונה. אחד הנושאים שנידונו בישיבה היה הקצאת קרקע להקמת בית ספר חורב.  אלוש:  "במהלך הדיון גולדמן הצביע על סעיף שלדעתנו קיים לגביו ניגוד עניינים, ביציא מהישיבה פניתי אליו ושאלתי אותו למה אתה מצביע על הסעיף ואתה בניגוד עניינים. אז אמרתי לו שאני אפעל לכך שהעניין יטופל, בתגובה פנה אלי גולדמן באופן מאיים ואמר אתה תמצא את עצמך באדמה"

בתגובה לאירוע הגיש עו"ד אלי אלוש תלונה למשטרת ישראל, לרעננה ניוז  נודע כי חיים גולדמן זומן לחקירה בעקבות התלונה.

עו"ד לימור הלוי שמייצגת את אלוש אמרה במכתב ששיגרה למשטרה, כי לא ייתכן שכתוצאה מחשיפת שחיתות על ידי מרשה הוא יהיה נתון לאיומים. "מרשי חש מאז מאוים וחושש להסתובב לבד בעיר רעננה".
עו"ד אלוש הודיע ליועצת המשפטית של העירייה כי אין בכוונתו להשתתף בישיבות מועצה בהן משתתף גולדמן.
חיים גולדמן מסר לרעננה ניוז "אלי אלוש אינו אדם הראוי לתגובה. מדובר בפולטיקאי ששכח את דרכו ופועל באופן שיטתי יחד עם סיעת מרצ נגד המגזר הדתי והקהילה בעיר. אלוש אדם שמסוכסך ומצוי בהליכים משפטיים ותביעות בבתי משפט, כאשר היושר והאמת הם בגדר המלצה בלבד עבורו. צר לי שאלוש בוחר לעשות שימוש בהליכי סרק ציניים כנגדי. כמו במקרים קודמים גם הפעם האמת תתברר במהרה, ויפה שעה אחת קודם".

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. דניאלה אוהב ציון הגב

    אלי אלוש מחפש במה

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן