חדשות רעננה

אנה בישלה דייסה

שנה וחצי של ישיבה באופוזיציה וביקורת קיצונית על התנהלותו של ראש העיר רעננה הפכו השבוע להסכם קואליציוני בו מונתה אנה פוזמנטיר לתפקיד סגן ראש העיר בשכר, כדי להרגיע את הרוחות ולשמור על הקואליציה חולקו תפקידים לחברי מועצה נוספים.

 

פוזמנטיר המינוי ימתין להצבעה חוזרת צילום: ארכיון קול רענן

 מערכת היחסים בין חברת המועצה אנה פוזמנטיר לראש העיר חיים ברוידא היא סוג של טלנובלה דרום אמריקאית, מי שהתחילה כפעילת בחירות בקמפיין של זאב ביילסקי, עברה בבחירות הבאות להיות יד ימינו של חיים ברוידא במרוץ בו נבחר לראשות העיר. אחרי הבחירות התערערה מערכת היחסיים  לאחר שלא מונתה לתפקיד סגן ראש העיר פרשה מהקואליציה כדי להיות אופוזיציה לוחמת וביקורתית.

השבוע נחשף כי פוזמנטיר השלימה את המהפך וחתמה עם ראש העיר וסיעת חיים ברעננה אשר בשמה נבחרה למועצה על הסכם קואליציוני  בו ממונה אנה פוזמנטיר לסגנית ראש העיר בשכר.

ההסכם יובא לאישור מועצת העיר בשבוע הבא יחד עם מינויים נוספים אשר נועדו להשקיט את רוחות הקואליציה ולאפשר לראש העיר לנהל את העיר ללא חשש ממועצה לעומתית.

תפקידו של ראש העיר הוא לשמור על קואליציה יציבה,  אבל את המעבר ממבקרת חריפה של מדיניותו לסגנית בשכר נמנעה פוזמנטיר להסביר למרות פניות שנעשו אליה.

חיים ברוידא ואנה פוזמנטיר - חזרה לימים טובים?

מאז פרישתו של ניר קריסטל מתפקיד הסגן בחודש אפריל התנהל מאבק סמוי על תפקיד הסגן בשכר, בחדרי חדרים התנהל מאבק על מילוי התפקיד הנחשק של סגן ראש עיר בשכר, בפני ראש העיר ניצבה דילמה לא פשוטה כאשר כל מינוי עלול היה להיות פגיעה בחברי קואליציה נאמנים.

השמועות ברשתות החברתיות על הסכם מסתמן עם פוזמנטיר צצו מידי פעם אבל השבוע נהיה הדבר גמור עם פרסום ההסכם הקואליציוני. וסדר היום לישיבת המועצה הקרובה.

כדי לרכך את המכה של אלו שלטשו את עיניהם לתפקיד, יובאו לאישור מועצת העיר מינויים נוספים. סגנית ראש העיר ענסר הוכברג תתחיל לקבל שכר חלקי על עבודתה, חבר המועצה לורן עייאש ימונה לסגן ראש העיר ללא שכר, לתפקידיו של רחמים שלום יואצלו סמכויות נוספות וגם המשנה לראש העיר אילן כהן יזכה בסמכויות נוספות

הצדדים מחויבים לשותפות ולויאליות

חבר המועצה וסגן ראש העיר לשעבר ניר קריסטל מסר לרעננה ניוז: טובת התושבים צריכה להיות חשובים מכיסאולוגיה ומשכורת. חבל שאת המחיר של הבגידה בערכים משלמים התושבים. אנה ישבה יחד איתי ועם עוד חברי מועצה כשמסרנו חומרים לנציג התנועה לאיכות השלטון. את דעתה השלילית על ברוידא אנחנו מכירים היטב והיא לא הסתירה אותה גם פומבית. לכן עצוב לראות שהבדיחה שוב על חשבון התושבים. הציבור נבון, ומי שמרמה את הציבור, סופו שהציבור יראה לו את הדלת החוצה. את ההנהגה הזו חייבים להחליף למען תושבי העיר. מגיע לרעננים הרבה יותר טוב.

אנה פוזמנטיר לא הגיבה לפניית רעננה ניוז

ניר קריסטל ראש העיר חייב להגיש תקציב לאישור המועצה

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. דב בייגל נמרון הגב

    ראש העירייה חיים ברוידא בגד בחברים הכי קרובים אליו! ביניהם – אנה,
    אנה עברה לביקורת קולנית ואגרסיבית כלפיי ברוידא.
    והנה הוצע לה תפקיד בשכר והיא עברה בחזרה לזרועותיו החסונות של מחלק התפקידים שהיה מאז ומעולם.
    מעשיה של אנה אפילו לא מעוררים תמיהה אלא בחילה.
    ברוידא מרחיב ומחלק סמכויות למלחכי הפינכה שלו לאנשים שאינם מוסיפים ולו דבר אחד חיובי לעיר.
    ראש העירייה הבא של רעננה הוא ארז ברט חבר המועצה אשר עושה למען החברה ימים כלילות בשקט מופתי. הוא ייצג את כל חלקיי האוכלוסיה ברעננה ויחלק תפקידים בהתאם לכישורים ולא בהתאם לקשרים.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן