בונים קהילה ברעננה

בונים קהילה ברעננה, מיזם "כוכבי רעננה 2024" יוצא לדרך. אם אתם נוער מצטיין עד גיל 21 ותושבי רעננה – חברת "קידר מבנים" ו"קרן רעננה" בשיתוף עיריית רעננה מחפשים אתכם

בונים קהילה

חברת "קידר מבנים", עיריית רעננה ו"קרן רעננה", מכריזים על תחרות שבמסגרתה יוכרזו כוכבי רעננה הצעירים במגוון תחומי עשייה והתמחויות. צעירי העיר רעננה,  בגילאי 14-21, שהוכיחו הצטיינות בתחומם, מוזמנים להגיש מועמדותם לתחרות, בסיומה יוכרזו כוכבי העיר – נוער העיר המצטיין בתחומים השונים. 

התחרות פתוחה להגשת מועמדות במגוון תחומי עשייה ללא הגבלה לרבות, רכיבה על סוסים, יזמות חברתית, כתיבה יוצרת, חדשנות ועוד, מתוך רצון לתת במה לכישרונות העיר הצעירים שהוכיחו יכולות התמדה, השקעה ויכולות התמודדות בתחומי התמחותם השונים, ולהכירם ככוכבי העיר.

מבין המועמדים והמועמדות ייבחרו כוכבי רעננה, בהתאם להחלטות ועדות הבחירה המקצועיות שיתכנסו באופן ייעודי לנושא, תוך חלוקת תחומי המועמדות לקטגוריות תרבות ואמנות, מוסיקה, יזמות וחדשנות וספורט. 

 

רוני קידר
רוני קידר: ""מדובר באירוע שנועד להזניק את בני הנוער ולהעניק להם פלטפורמה להצלחה"

רוני קידר (67), תושב רעננה, הבעלים של חברת "קידר מבנים", מספר על התרומה של החברה שלא מסתפקת רק בבניית בתים בעיר רעננה, אלא גם משקיעה בתושביה. בחברת קידר נוהגים להעניק מלגות לבני נוער בתחומים שונים, לסייע בתרומות ותמיכה לכל מי שזקוק בקהילה. 

"מדובר באירוע שנועד להזניק את בני הנוער ולהעניק להם פלטפורמה להצלחה. ישנן לא מעט קטגוריות אליהן ניתן להגיש מועמדות. החברה שלנו לוקחת חלק פעיל באירוע ויהיה לנו נציג בכל וועדה". 

קידר שיכהן כחבר וועדה לבחירת המצטיינים בתחום המוזיקה, נולד וגדל ברעננה. עד לפני 14 שנה ניהל את חברת ״קידר מבנים״ – חברה מצליחה לבנייה שכיום מנוהלת על ידי שני בניו – טל ויובל. מאז הפרישה הוא מתמקד בציור ובנתינה. במהלך ה-30 השנים האחרונות, עסק בעשייה חברתית בתחום בני הנוער. בעבר ניהל את מחלקת הנוער של 'הפועל רעננה' בכדורגל וכיום הוא מכהן נשיאה. מטפל וחונך בני נוער באמצעות קואצ'ינג. "חברת קידר מבנים', תמיד עם הפנים לקהילה ונשמח גם הפעם לסייע לכל בני הנוער להגיע לפסגה".  

כל המעוניין להגיש מועמדות לתחרות, או להמליץ על מועמדים פוטנציאלים, מוזמן לפנות לכתובת המייל: raananafoundation@gmail.com 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן