חדשות רעננה

הונחה אבן הפינה להקמת מבנה לשבט תנועת הצופים "נבו" רעננה

המבנה ישרת את מאות חניכי השבט, תושבי שכונות לב הפארק וקריית שרת;  עד לאחרונה פעל השבט כשלוחת שבט הדר, ולנוכח צמיחתו המהירה, יפעל מעתה כשבט עצמאי במבנה קבוע

בטקס מרגש, במעמד ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, חבר מועצת העיר, ארז ברט, הממונה על תנועות הנוער, יו"ר תנועת הצופים בארץ, רז פרל, יוסי הצורף – יו"ר הנהגת השחר, בכירי העירייה, נציגי תנועת הצופים ואגף תרבות נוער ופנאי בעירייה, הונחה אתמול, ה' 4.3.21, אבן הפינה להקמת מבנה קבע לשבט הצופים "נבו" רעננה.

שבט נבו משרת את ילדי ונוער שכונות לב הפארק וקריית שרת בעיר, ומצטרף לשלושה שבטי צופים קיימים פעילים בעיר, אליהם משתייכים כ- 2300 חניכים מרחבי העיר. עד לאחרונה פעל השבט, כשלוחת של שבט הדר בעיר. לנוכח צמיחתו המהירה, ובתמיכת ראש העיר והובלת חברת מועצת העיר ארז ברט, ואגף התרבות בעיר, הוחלט על הקמת מבנה קבע לשבט, ועל פועלו כשבט עצמאי בעיר.

הטקס, בהנחיית סיגל מצר תלמי, מנהלת המחלקה לנוער וצעירים בעירייה, הסתיים במעמד מרגש של הטמנת קלף חזון השבט, על ידי ראש העיר רעננה ונציגי התנועה, בו נאמר בין היתר: "שבט נבו יהווה בית לחניכיו ומדריכיו תוך הובלת פעילות ערכית מגבשת ומאחדת, המשקפת את פניה היפות של קהילת רעננה. הקמת השבט היא ביטוי לתפיסה העירונית, המעמידה בראש סדר העדיפויות את טובת הילדים ובני הנוער, רווחתם והעצמתם.  נמשיך לפעול לעידוד פעילות תנועות הנוער בעיר, למען הצמחתו של נוער ערכי, יוזם ותורם, מלח הארץ, דור מנהיגי המחר".

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: "הקמת שבט נבו מהווה חלק מהתפיסה העירונית לקידום תנועות הנוער בעיר,  מתוך ההכרה בערך החשוב שמהווה הפעילות בתנועות הנוער עבור בני הנוער, ותרומתן להווייתם החברתית ולעיצוב אישיותם וחינוכם לערכים.  לכן, נערכנו בשילוב כוחות ובמשנה מאמץ, להקמת מבנה לחניכי שבט נבו, שיהווה עבורם בית חם לרווחתם. אני מאחל לכל פעילי שבט נבו ופעילי תנועות הנוער ככלל, שתמשיכו לצמוח ולהתרחב, ולשקף את פניה היפות של החברה הישראלית, עם נוער איכותי, יוזם, פעיל ומתנדב, מלח הארץ – כאן ברעננה".

רז פרל, יו״ר תנועת הצופים: ״אנו מודים לראש העיר על שיתוף הפעולה וההירתמות לסייע לנו לפתוח שבט נוסף בעיר. כל שבט חדש שנפתח מרחיב את הלב כמו ילד נוסף שמצטרף למשפחת הצופים. דווקא אחרי שנה מאתגרת זו בה הצלחנו להביא את הצופיות שלנו ואת הנתינה והתרומה לקהילה בה אנו חיים לשיאים חדשים, שבט חדש הוא בבחינת ערוץ נוסף להגיע לחניכים ודרכם לקהילה ולהפיץ את הבשורה הצופית שלנו. להפיץ את הטוב. חזק ואמץ״

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן