חדשות רעננה

מדברים מקומי עם חבר מועצת העיר רעננה מאיר גרידיש על העיכוב בהקמת קואליציה

מדברים מקומי עם חבר מועצת העיר רעננה מאיר גרידיש על הקמת הקואליציה נגד מוסדות חורב חסרת שחר: "מוסדות חורב קיימים ברעננה מעל 25 שנה ולא ראיתי שרעננה הפכה את עורה , אלא השתבחה ומתקדמת קדימה, איני מכיר תושב בעיר שרוצה את רעננה שונה ממה שהיא היום"

מאיר גרידיש
מאיר גרידיש ראש רשימת שבת אחים במועצת העיר רעננה

שלום לחבר מועצת העיר רעננה מאיר גרידיש, יותר מחודש מתום הבחירות וברעננה הקואליציה לא הוקמה עדיין למה בעצם?

שאלה שהייתי מפנה לרשימה הדמוקרטית, אנחנו נרתמנו למען העיר היקרה שלנו ובאנו לסייע לראש העיר לנהל את העיר עקב מצב המלחמה הקיים. טובת העיר קודמת לכל טובה פרטית אחרת .

יש ברשתות החברתיות פחד מהפיכת רעננה לחרדית, יש לזה בסיס?

אשמח להבין את שורש הפחד , מאחר ומוסדות חורב קיימים ברעננה מעל 25 שנה ולא ראיתי שרעננה הפכה את עורה , אלא השתבחה ומתקדמת קדימה, איני מכיר תושב בעיר שרוצה את רעננה שונה ממה שהיא היום.

אחת הסוגיות היא בית ספר חורב, ספר לנו על בית הספר והקהילה שלו התחושה שלי היא שיש כאן פחד מחוסר הכרות עם העובדות והמציאות, גם אתה מרגיש ככה?

מוסדות חורב מורכבים מגני ילדים, יסודי , תיכון, בית ספר המלמד ליבה , בגרויות מלאות, משפחות המשרתות בצבא, בעלי מקצועות חופשיים , טיסים ואנשי תקשורת , כולם מוזמנים לביא לבקר במוסדות ולהתרשם שמדובר באנשים רגילים לחלוטין

בחיים האישיים אתה יו"ר של בית השקעות גדול, כמה מהניסיון יבוא לידי ביטוי במועצת העיר?

ניסיוני כאיש כספים וחשבונאי כבר בא לידי ביטוי ויבוא לידי ביטוי, ואני מאמין שיחד עם חבריי נביא לשינוי מהותי בעיר ובכל התפיסה של חברי המועצה, נבחר ציבור צריך להיות נאמן לשולחיו יחד עם זאת טובת העיר צריכה להיות נר לרגליו בכל עת ורגע. ועליו להצביע שלא לפי אג'נדה או נגד פרסונה אלא לפי טובת העיר והתושבים

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן