חדשות רעננה

משלוחי מנות ומפגש שכנים לקירוב לבבות ברעננה

חג הפורים בפתח, וגם השנה מעודדת עיריית רעננה את תושבי העיר לחגוג את פורים עם שכניהם ומציעה מגוון פעילויות לקידום יחסי שכנות טובה

הקופסא המעוצבת למשלוח המנות
הקופסא המעוצבת למשלוח המנות

בעקבות הצלחת הפעילות בשנים הקודמות, גם השנה הפיקה העירייה קופסאות מעוצבות למשלוחי מנות, אותן יוכלו התושבים למלא במיטב המטעמים לחג ולהעניקן לשכניהן.  ניתן לאסוף את הקופסאות המעוצבות ללא תשלום בנקודות חלוקה הפזורות ברחבי העיר. למידע על מיקומי ושעות החלוקה ניתן להיכנס לאתר העירייה. 

בנוסף, העירייה מזמינה את התושבים לקיים מפגשי שכנים באוויר הפתוח וליהנות מפעילות חברתית, בהתאם להנחיות התו הסגול. תושבים המעוניינים לקיים מפגש שכנים בבניין המגורים שלהם, יקבלו ערכת פעילות לפורים המכילה עבודת יצירה לילדים, מארז משלוחי מנות וכן הזמנה לתלייה בחדר המדרגות או להפצה לשכנים באמצעות הוואטסאפ. המעוניינים מתבקשים  לשלוח עד לתאריך 18.2 הודעת וואטסאפ

עם שם, כתובת ומספר השכנים בבניין/ רחוב לנייד:  052-5517567

עוד במסגרת היוזמה, מוזמנים תושבי העיר להצטלם עם שכניהם בעת הענקת משלוחי המנות, לשלוח את התמונות לכתובת – doritk@raanana.muni.il או לטלפון – 052-5517567, ולהשתתף בהגרלה נושאת פרסים!

הפעילות הינה חלק מתוכנית "שכנות טובה", אשר מובילה המחלקה לעבודה קהילתית בעירייה, באגף לשירותים חברתיים , בשיתוף עם תושבים פעילים, המקדמים יחד מיזמים חברתיים לכל אורך השנה. 

מטרת התכנית והיוזמות המונהגות במסגרתה הינה ליצור חוסן קהילתי בעיר, באמצעות העמקת הקשרים בין התושבים, מתוך האמונה כי בזמן חירום יובילו קשרים אלו לסיוע הדדי ולהתנהלות עירונית נכונה ויעילה.



כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן