חדשות רעננה

רוית גיא דרור חנכה את משרד עורכי הדין החדש ברעננה, חיזוק משפטי לעיר

חיזוק משפטי לרעננה, בנוכחות ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, ראש לשכת עורכי הדין עו"ד עמית בכר, עשרות לקוחות ועובדים  חנכה עורכת הדין רוית גיא דרור את משרדיה החדשים ברעננה

עורכת הדין רוית גיא דרור
עורכת הדין רוית גיא דרור חנכה את המשרדים החדשים ברעננה

עורכת הדין רוית גיא דרור חנכה את משרדיה החדשים ברעננה. משרד עו"ד רוית גיא דרור נמנה עם המשרדים המובילים בתחום דיני הנזיקין והביטוח, המשרד שהוקם בשנת 2001, מונה כ-23 עובדים מתוכם 16 עורכי דין שכן בתל אביב ועבר לרעננה מתוך רצון להרחיב את מעגל הלקוחות והשרותים המשפטיים אותם המשרד מעניק.

עורכת הדין רוית גיא דרור, תושבת רעננה נשואה ליהודה, אם ל 4 ופעילה חברתית בין השאר כיו"ר הנהגת ההורים בתיכון אביב מסרה: "רעננה היא הבית הפרטי ומעכשיו גם הבית של המשרד, אזור השרון הוא מרכז עסקי חשוב והכוונה להרחיב את מעגל הלקוחות באזור השרון ולהתרחב לתחומים משפטיים נוספים."

לאירוע חנוכת המשרד הגיעו עשרות רבות של לקוחות, עמיתים משפחה וחברים. את האירוע כיבדו בנוכחותם ראש עיריית רעננה חיים ברוידא וראש לשכת עורכי הדין עו"ד עמית בכר. את המשרד החדש עיצבה המעצבת דנה רצון ממשרד d e  סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים.

עורכת הדין רוית גיא דרור
עורכת הדין רוית גיא דרור וראש עיריית רעננה חיים ברוידא

משרד עו"ד רוית גיא דרור נמנה עם המשרדים המובילים בתחום דיני הנזיקין והביטוח. המשרד, שהוקם לפני למעלה משני עשורים, מעניק שירותים משפטיים בתחומי נזקי רכוש, נזקי גוף, חבויות, פלת"ד ותעבורה, ובתיקי ביטוח מגוונים בהם ביטוחי אחריות מקצועית, חבות מוצר, עבודות קבלניות, ביטוחי חיים, תאונות אישיות, ביטוחי בריאות, פנסיה ועוד, ומתמחה בליטיגציה על כל גווניה.

 

רוית גיא דרור
עורכת הדין רוית גיא דרור ויו"ר לשכת עורכי הדין עו"ד עמית בכר בחנוכת המשרד החדש ברעננה

המשרד, שהוקם בשנת 2001 ע"י עו"ד רוית גיא דרור, יושבת ראש משותפת פורום נזיקין, ויושבת ראש ועדת תביעות של בתי המשפט מטעם לשכת עורכי הדין. התפתח במהירות הודות למקצוענות חסרת פשרות ולמידה מעמיקה ומקיפה של כלל ההיבטים בתחום הנזיקין והביטוח. בתחום הנזיקין הקים המשרד שלוש מחלקות ייעודיות, בכדי להעניק ללקוחותיו שירותים מקצועיים: מחלקת גוף, מחלקת חבויות רכוש ומחלקת שיבוב. משרד עו"ד רוית גיא דרור מייצג הן תובעים והן נתבעים, חברות ביטוח ועיריות, כמו גם חברות גדולות.

רוית גיא דרור
רוית גיא דרור ודנה רצון מעצבת המשרד

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן