חדשות רעננה

רשת הפיצריות הבינלאומית "PAPA JOHN'S" פותחת סניף ראשון בעיר רעננה

חוויית הפיצה הטריה והאיכותית בעולם ממשיכה להתרחב בישראל: רשת הפיצריות הבינלאומית פאפא ג'ונס, המונה מעל 6,000 סניפים ברחבי העולם, פותחת את הסניף הראשון בעיר רעננה, הנופר 2 אשר יהפוך לסניף מס' 26 של הרשת בישראל

"PAPA JOHN'S", רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם, ממשיכה להתרחב ולפתוח סניפים חדשים בישראל: PAPA JOHN'S רעננה.

הרשת, שחרטה על דגלה את איכות חומרי הגלם והטריות של המוצרים, מתכננת להרחיב את פריסתה בארץ כפי שהבטיח בעלי הרשת החדש, מוטי ריכטר. במסגרת זאת, הסניף החדש שנפתח ברחוב הנופר 2, יעניק שירות משלוחים חינם לצד אופציה של איסוף עצמי.

הסניף החדש בעיר, תחת ניהולו של הזכיין חן פרי, נבנה בהתאם לקונספט העיצובי החדש שמובילה הרשת הבינלאומית בכל העולם, ויספק משלוחים ואף מקומות ישיבה מסודרים במקום.

PAPA JOHN'S ידועה במרכיבים הטריים והאיכותיים בהם היא משתמשת:

  • רוטב העגבניות המפורסם המיובא מארצות הברית לכל סניפי הרשת בעולם, מבוסס על תערובת עגבניות איכותיות בתיבול סודי.
  • בצק טרי המיוצר מדי יום במפעל לפי המתכון הבינלאומי של פאפא. הבצק אינו עובר הקפאה ואת הטריות מרגישים בכל ביס. אה, וכמובן, אינו מכיל תוספים סינטטיים.
  • 100% מוצרלה משובחת ללא פשרות וללא תחליפים. כמו כן, בפאפא עושים שימוש בגבינות איכותיות נוספות: פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה ופרובולונה.
  • רוטב השום האגדי של פאפא הפך לשם דבר בעולם. מתובל באופן ייחודי וסודי, הופך את חוויית הפיצה למשהו שעוד לא הכרתם.

בתפריט המיוחד של PAPA JOHN'S יש מבחר גדול של תוספות ושילובים. ביניהם היוונית – גבינת פטה, בצל סגול, עגבניות טריות, זיתים שחורים, פלפל פפרוצ'יני חריף, מוצרלה ואורגנו. טוסקנית שש גבינות – תערובת פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה, פרובלונה וכמובן מוצרלה. סופר פאפא – פפרוני בקר, כדורי בשר, נקניק איטלקי, פטריות טריות, פלפלים ירוקים, בצל פרוס וזיתים שחורים ועוד המון שילובים מופלאים.

הנופר 2, רעננה

משלוחים עד 30 דק'

שעות פעילות הסניפים והמשלוחים: א-ש, בין השעות 12:00-00:00

להזמנות 6699 * www.papajohns.co.il

Facebook: papa john's pizza | Instagram: papajohnsisrael

אודות PAPA JOHN'S

פאפא ג'ונס הוקמה לפני כ-30 שנה ע"י ג'ון שנאטר ומונה מעל 5,400 סניפים בכ-50 מדינות. זוהי רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם ששברה שיאי מכירות בחודשים האחרונים. ההצלחה של פאפא ג'ונס טמונה בהקפדה על איכות וטריות חומרי הגלם, כפי שרשום בסלוגן של המותג: "מרכיבים איכותיים יותר, פיצה טובה יותר" וזה מה שמציב אותה ללא תחרות מול מותגי פיצה בינלאומיים אחרים.

רשת פאפא ג'ונס משקיעה עד הפרט הקטן במכלול המרכיבים של הפיצות בכדי להבטיח שהלקוחות תמיד יקבלו את הפיצה האיכותית והטובה ביותר: רוטב העגבניות המפורסם מיובא מארה"ב והוא אחיד וזהה בכל סניפיה בעולם; הבצק הטרי מיוצר עפ"י מתכון מקורי וסודי,  מדי יום במפעל בישראל ונשמר בקירור, ללא הקפאה ונשלח מדי יום לסניפים. בפאפא ג'ונס אף הקרטון מגיע ארוז עם מדבקת 100% הסטריליות האוטמת את המגש מרגע יציאתו מהתנור ועד פתח הבית, וכך מבטיחה שהפיצה תגיע באופן הטוב והסטרילי ביותר אל הלקוחות.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן